ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

انتصاب ۳ مدیر در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش

منتشر شده در
جشنواره فیلم کوتاه موج

ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» در احکامی سه مدیر این دوره جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش هفت خبر، تعدادی از مدیران چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری منصوب شدند.

بر همین اساس محمودرضا ثانی به عنوان مدیر امور بین‌الملل، نغمه دانش آشتیانی به عنوان مدیر روابط عمومی و مهرداد سلیمانی به عنوان مدیر فنی جشنواره «موج» در چهارمین دوره برگزاری حکم گرفتند.

محمودرضا ثانی نویسنده و فیلمساز متولد ۱۳۵۲ آبادان و جدیدترین فیلم‌ او با عنوان «کیارستمی و عصای گمشده‌» هم اکنون در حال اکران است. ثانی پایه‌گذار جشنواره «ایباف» اسپانیا بوده است. او همچنین ریاست هیات داوران فستیوال ریور ایتالیا و کینساشا کونگو را در کارنامه دارد.

نغمه دانش آشتیانی روزنامه‌نگار و مدیر روابط عمومی موسسه سینمایی «هنر و تجربه» است و تجربه مدیریت روابط عمومی چندین جشنواره فرهنگی هنری و پروژه‌های سینمایی را در کارنامه دارد.

مهرداد سلیمانی هم پیش از این داور بخش فیلم کوتاه دومین جشنواره بین المللی فیلم های انسان‌دوستانه آلمان، مدیر فنی و نمایش ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مدیر فنی و نمایش سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و… بوده است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری و نگاه ویژه به دریا ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید