ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

رونمایی از اولین آنونس «پارادایس» در آستانه اکران

منتشر شده در
پارادایس

اولین آنونس فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی که پس از ۴ سال توقیف از چهارشنبه ۳ بهمن ماه روی پرده می‌رود، و پیش فروش بلیت‌های اولین سانسش با استقبال مخاطبان همراه بوده، رونمایی شد.

به گزارش هفت خبر نیوز، فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که از روز چهارشنبه ۳ بهمن ماه توسط شرکت پخش رسانه فیلمسازان در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می‌شود، در سال ۱۳۹۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده است.
به منظور احترام به مخاطبان اولین سانس اکران این فیلم در نخستین دقایق روز چهارشنبه ۳ بهمن (۰۰:۰۵ بامداد) در پردیس سینمایی مگامال به عنوان اولین اکران مردمی با حضور علی عطشانی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و علی لهراسبی در نظر گرفته شد که تعداد زیادی از بلیت‌های این سانس پس از گذشت مدت کوتاهی به فروش رسید و به همین دلیل سانس ویژه دیگری در ساعت ۰۰:۲۰ همان روز برای علاقه‌مندان باز شد.
این فیلم تا کنون در بیش از ۲۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و توانسته جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره چلسی نیویورک (۲۰۱۶) و جایزه بهترین فیلم بلند در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست –High Coast » در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد.
مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در فیلم سینمایی «پارادایس» جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که با دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!
عوامل فیلم سینمایی «پارادایس» عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی و علی عطشانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراح چهره‌پردازی: امیرترابی، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی، موسیقی: پوریا حیدری، گروه کارگردانی: امیر رونقی، محمد تیموری، اشکان صفاری، تروکاژ: علیرضا قادری اقدم، عکاس: محمود عطشانی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، مشاور پروژه: مهدی دادجو، سعید پاکستانی، علیرضا یگانگی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، مجری طرح: رضا یارخلجی، پخش از رسانه فیلمسازان.

دیدگاهتان را بنویسید