ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

موزیک ویدئوی «شبی که ماه کامل شد» با صدای محسن چاوشی + متن ترانه

منتشر شده در
شبی که ماه کامل شد محسن چاوشی

موزیک ویدئوی «شبی که ماه کامل شد» بر اساس شعری از حسین صفا و با آهنگسازی و آواز محسن چاوشی منتشر شد.

به گزارش سون آت نیوز (اخبار هفت هنر)، تازه‌ترین فیلم سینمایی نرگس آبیار که یکی از مهمترین فیلم‌های اکران عید فطر به شمار می‌آید، هم اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است و محسن چاوشی قطعه «شبی که ماه کامل شد» را بر اساس شعری از حسین صفا برای این فیلم خوانده است.

موزیک ویدئوی «شبی که ماه کامل شد» توسط حمید نجفی راد تدوین شده و طبق وعده گروه تبلیغات فیلم، این کلیپ امروز ۲۴ خرداد ماه در مدت زمان ۵ دقیقه منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

نواختن گیتار الکتریک این موزیک ویدئو بر عهده عادل روح‌نواز بوده و محسن چاوشی آهنگسازی و تنظیم این قطعه را انجام داده است.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ بخش کاندید دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی تولید شده و پخش آن به عهده نور تابان است. علاقه‌مندان برای تماشای «شبی که ماه کامل شد» می توانند به سایت سینما تیکت مراجعه کنند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون با حضور شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی با معرفی آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم نیز عبارتند از: نویسنده: نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، طراح صحنه: محمد رضا شجاعی، طراح لباس: محمد رضا شجاعی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، تدوین: حمید نجفی راد، موسیقی متن: مسعود سخاوت دوست ‌، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، دستیار اول کارگردان: امین خنکال، عکاس: امید صالحی، مدیر تدارکات: سعید اکبری.

موزیک ویدئو

فایل mp3

برای دانلود ویدیو و آهنگ راست کلیک کنید و …save as را بزنید.

متن آهنگ

بباف مویت را ♬♫
مگر مرا آن مو ♬♫
طناب دار شود ♬♫
مرا بکش بالا ♬♫
چنان که عاطفه‌ات ♬♫
جریحه‌دار شود ♬♫
مرا بخندان ای ♬♫
مرا بگریان ای ♬♫
که مرده ایست قلیل ♬♫
کسی حاضر نیست ♬♫
نه شادمان شود و ♬♫
نه سوگوار شود ♬♫
کسی به شدت تو ♬♫
به صخره‌ام کوبید ♬♫
و من فرو رفتم ♬♫
به قعر دریاها ♬♫
که قعر دریاها ♬♫
پر از مزار شوم ♬♫
بباف دارم را ♬♫
و روزگارم را ♬♫
سیاه کن آنگاه ♬♫
مرا بکش بالا ♬♫
چنان که خرخره‌ام ♬♫
جریحه‌دار شود ♬♫
علاج دلتنگی ♬♫
زیارت است و غم است ♬♫
و نا امید شدن ♬♫
جهان مگر با غم ♬♫
به نا امید شدن ♬♫
امیدوار شود ♬♫
به دست مرگ مگر ♬♫
تو را هوس نکنم ♬♫
که زنده ایست علیل ♬♫
گناه کاری که ♬♫
به توبه می‌خواهد ♬♫
راستکار شود ♬♫
زبان چموش من است ♬♫
بگو پیاده شود ♬♫
کسی که می‌ترسد ♬♫
گوش قطار من است ♬♫
به هر که سیلی نیست ♬♫
بگو سوار شود ♬♫
بباف دارم را ♬♫
و روزگارم را ♬♫
سیاه کن آنگاه ♬♫
مرا بکش بالا ♬♫
چنان که خرخره‌ام ♬♫
جریحه دار شود ♬♫

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5221

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5221

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl/class-mixed-content-fixer.php on line 107