ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

فصل دوم «نون خ» در پاوه کلید خورد / توجه به کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰

منتشر شده در
سعید آقاخانی سریال نون خ

به گفته مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ» فصل دوم این مجموعه با رویکرد توجه به کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در پاوه کلید خورد.

به‌گزارش خبرنگار سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، با توجه به استقبال خوب مردم در نوروز امسال از سریال «نون خ» و تصمیم عوامل برنامه و حمایت استاندار کرمانشاه برای ساخت فصل دوم این سریال در استان کرمانشاه، طی جلسه‌ای که شب گذشته (یکشنبه ۱۲ آبان ماه) در سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه برگزار شد، مذاکراتی با استاندار کرمانشاه مبنی بر توجه به کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در این سریال انجام شده که مورد موافقت او قرار گرفته است.

این جلسه با حضور برخی از مدیران کل استانی و مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ» به‌منظور غنای بیشتر سریال و توجه به توانمندی‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و صنعتی و زیرساخت‌های عمرانی استان کرمانشاه برگزار شد.

بنا بر مصوبات این جلسه فصل دوم سریال «نون خ» صرفا به معرفی اورامانات نمی‌پردازد و لوکیشن‌هایی از معرفی دیگر مناطق کُرد‌نشین و لک‌نشین استان نیز ارائه خواهد شد. همچنین استفاده از ظرفیت واحدهای بوم‌گردی و معرفی جاذبه‌های روستایی نیز در این سریال مورد تاکید قرار گرفته است.

معرفی مشاهیر استان همچون میرزا محمدرضا کلهر، زبان و گویش کُردی، البسه کُردی، مراسمات آیینی و… از دیگر موضوعاتی است که در این سریال مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

«نون خ» نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

نام این سریال مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است و ساخت فصل دوم آن به تازگی در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید