ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

جواد یحیوی و سعید داخ در «حماقت ایکاروس»

منتشر شده در
جواد یحیوی سعید داخ نمایش حماقت ایکاروس

سید جواد یحیوی مجری با سابقه صدا و سیما و سعید داخ بازیگر با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما به گروه نمایش «حماقت ایکاروس» پیوستند.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، سید جواد یحیوی مجری با سابقه صدا و سیما که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانان بنامی چون کمال تبریزی، رضا عطاران، احمدرضا درویش، محمد رسول اف، بیژن بیرنگ، قاسم جعفری، همایون اسعدیان را دارد به آخرین اثر نمایش محمدرضا حسینی پیوست.

سعید داخ بازیگر با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما که در آثاری چون «بدون تاریخ بدون امضا»، «زیر تیغ»، «نرگس»، «دوران عاشقی» و… به عنوان بازیگر حضور داشته در کارنامه تئاتری خود همکاری با کارگردانانی چون پری صابری، قطب‌الدین صادقی، دکتر محمود عزیزی، مریم معترف، نادر رجب‌پور، آرش دادگر، ندا هنگامی، حسین مسافرآستانه، وحید جلیلوند، شهره لرستانی، حسین پارسایی همکاری داشته است. این طراح حرکت و بازیگر در نمایش «حماقت ایکاروس» در نقش «ددالوس» به این گروه نمایشی پیوست.

دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از علی پویا قاسمی، پناه باقریان، محمد علی شهیدی و بازیگر خردسال مانی آخشی.

در خلاصه این اثر نمایشی چنین آمده است : «ددالوس نویسنده تنهایی است که قصه ای را سالها نوشته و در محدوده ذهن خود با آنها زندگی می‌کند، حال تمام افراد قصه افسار گسیخته شده و او قدرتی برای کنترل آنها نداردو میترسد قصه را تغییر دهد…»

از عوامل این نمایش می توان به آیدین صمیمی (دستیار کارگردان ‌و برنامه ریز)، آنوش آوانسیان، سوسن بقاء شانجانی (دستیاران لباس)، حسین پناهی (دوخت لباس)، ایمان خرم‌نژاد (مدیر صحنه)، کوروش برزی، آرمین سلجوقی (عکس)، مریم میرزایی، محمدسلیمی (طراحی و ساخت تیزر و ویدیو آرت – گروه هنری آرت کات)، میثم زرقانی (مدیر اجرایی گروه هنری آرت کارت)، سارا حدادی، مجید مهرآبادی (مشاور رسانه‌ای و تبلیغات مجازی – you studio) اشاره کرد.

نمایش « حماقت ایکاروس» به نویسندگی مهدی معبودی و به کارگردانی محمدرضا حسینی در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو از اول مهر ماه به روی صحنه می رود و بلیت فروشی این اثر نمایشی هم اکنون در سامانه تیوال آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید