ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

روح الله حسینی مولف برتر حوزه بین‌الملل شد

منتشر شده در
روح الله حسینی جشنواره مشترک دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی

رییس مدرسه ملی سینمای ایران در جشنواره بین‏ المللی مشترک میان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مولف برتر حوزه بین الملل شناخته شد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، در جشنواره بین المللی دانشگاه‏ های تهران و علوم پزشکی تهران که روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت در تالار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، روح الله حسینی عضو هیات علمی گروه مطالعات اروپا در دانشگاه تهران برای تالیف کتاب «بحران مدرنیته و مدرنیته در بحران» که به زبان فرانسه نوشته است ، مولف برتر حوزه بین‏الملل شناخته شد.

این کتاب را در فرانسه انتشارات مشهور ارمتان منتشر کرده است که زمینه کاری¬اش بیشتر حوزه فلسفه و ادبیات است و تعدادی از کتابهای نویسنده مشهور ایرانی زنده یاد داریوش شایگان هم از سوی این انتشارات به چاپ رسیده است.

دانشگاه تهران در سالهای اخیر با برپایی جشنواره‌ای بین‌المللی از برترین مولفین و مترجمین خود که از بین حدود دوهزار هیات علمی نفرات برتر را انتخاب می‌کند. این جشنواره امسال با مشارکت دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد.

روح الله حسینی از موسسان و مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران از موسسات تابعه سازمان سینمایی است و پیش از این کتاب ها و مقالات متعددی در زمینه هنر و ادبیات ایران و فرانسه به زبان های فرانسوی و انگلیسی منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید