ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

قدردانی سینا مهراد از حامد عنقا برای توقف فیلمبرداری «آقازاده»

منتشر شده در
سینا مهراد سریال آقازاده

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در همکاری دوباره با حامد عنقا در سریال «آقازاده» حضور دارد، ضمن اشاره به شرایط امروز جامعه و بیماری کرونا از تصمیم تهیه‌کننده برای توقف فیلمبرداری این سریال قدردانی کرد.

به گزارش سون آرت نیوز، سینا مهراد که این روزها در حال ایفای نقش در سریال «آقازاده» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی است، در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، با اشاره به نحوه مواجهه با ویروس کرونا، نوشت:

«باید سریع و به موقع عمل کنیم، چرا که خیلی زود دیر می‌شود.

افتخار می‌کنم در سریالی بازی می‌کنم که تهیه‌کننده آن برای حفظ جان عوامل و شکستن زنجیر شیوع کرونا در کشور، اولین پروژه‌ای بود که فیلمبرداری‌اش را با پذیرش تمام ضرر و زیان‌ها متوقف کرد. با توجه به اینکه نزدیک به ۶ ماه از تولید آن سپری شده و تنها سه هفته به اتمام آن باقی مانده بود. نه فقط در سینما، همه و همه چیز و همه جا.»

«آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید