ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

فصل دوم سریال «پدر» ساخته نمی‌شود

منتشر شده در
مهدی سلطانی سروستانی سریال پدر

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سریال «پدر» از ساخته نشدن فصل دوم این مجموعه خبر داد.

به گزارش سون آرت نیوز، سریال «پدر» سال گذشته در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ساخته شد و از ۲۵ تیرماه ۹۷ در ۳۲ قسمت روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سریال «پدر» با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر داد که فصل دوم این سریال ساخته نمی‌شود.

پیش از این و در مهرماه ۹۷ حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال پدر از طراحی و نگارش فصل دوم این سریال خبر داده بود اما گفته بود: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی دوباره برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل یک تحویل مخاطب بدهیم. اینکه ما بخواهیم صرفاً به خاطر فصل یک، مخاطب را در فصل دو نگه داریم یک رفتار اقتصادی است که ما به شکل‌های دیگر هم می‌توانیم آن را انجام بدهیم اما ترجیح می‌دهیم به مخاطبان احترام بگذاریم.

این سریال درباره حامد پسر جوانی بود که طی یک اتفاق درگیر ماجرایی عاطفی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند اما…

بازیگران اصلی این مجموعه مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بودند.

 عوامل سریال پدر عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا،  کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، مدیرتصویربرداری: بهنام کریمی، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، صدابردار: امیر حاتمی، مدیرتولید: افشین قلی پور، روابط عمومی: مریم عرفانیان، عکاس: محمد دارایی، مجری طرح: موسسه رسانه مهر طاها.

دیدگاهتان را بنویسید