ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«مردی بدون سایه» از چهارشنبه روی پرده سینماها + تصاویر

منتشر شده در
مردی بدون سایه
مردی بدون سایه
مردی بدون سایه
مردی بدون سایه
مردی بدون سایه

زمان قطعی اکران «مردی بدون سایه» هفتمین فیلم بلند علیرضا رئیسیان مشخص شده و این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر) عاشقانه رمزآلود علیرضا رئیسیان که در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است و از بازیگران هر دو کشور بهره می‌برد، سومین فیلم از سه‌گانه عاشقانه این فیلمساز پس از چهل سالگی و دوران عاشقی است.

همزمان با اعلام این خبر از لوگوی «مردی بدون سایه» که توسط عرفان بهکار طراح لوگو و پوستر این فیلم طراحی شده رونمایی شده است.

بر اساس این گزارش حضور بازیگران برجسته سینمای ایران همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان و آویسا سجادی در کنار بازیگران اسپانیایی و ایفای نقش‌هایی متفاوت توسط این چهره‌ها از ویژگی‌های قابل توجه «مردی بدون سایه» است.

روایت فیلم داستان فیلمسازی است که درگیر ساخت مستندی درباره خشونت های خانوادگی و قتل‌های ناموسی می‌شود که رفته رفته زندگی خود او را تحت تأثیر قرار می‌دهد…

علیرضا رئیسیان (تهیه کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی (موسیقی)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، مجید کریمی (مجری طرح)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار (طراح پوستر و لوگو)، نیکان خبازی (ساخت تیزر) و امید عشیری (مشاور رسانه ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید