ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

پوستر جدید «خط باریک قرمز» رونمایی شد/ اکران از ۶ مرداد

منتشر شده در
خط باریک قرمز

پوستر جدید مستند «خط باریک قرمز» با طراحی مهدی رایگانی رونمایی شد.

به گزارش هفت خبر، فیلم مستند داستانی «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست که سال گذشته موفقیت های مختلفی در جشنواره‌های داخل و خارج کسب کرده و قرار بود نوروز امسال اکران شود، درنهایت با پایان‌بندی متفاوتی با نسخه جشنواره‌ای، اکران خود را از دوشنبه ۶ مرداد در سینماهای «هنروتجربه» آغاز می کند.

در آستانه اکران همچنین پوستر جدید فیلم با طراحی مهدی رایگانی رونمایی شد. طراح پوستر فیلم سعی کرده بیشتر به حال و هوای اصلی و محتوای دراماتیک و پرکشش فیلم نزدیک شود تا مخاطب پیش از ورود به سالن های سینما بیشتر در فضای فیلم قرار بگیرد؛ فیلمی که باعث شد یک اعدام کمتر شود و میلاد یکی از نوجوانان در آستانه اعدام، مورد بخشش قرار گرفت. همچنین این اثر توانست باعث تغییر زندگی عده ای مجرم نوجوان دیگر شود.

در این مستند داستانی، توماج دانش بهزادی در کنار فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، امیر دژاکام، افشین هاشمی، آرش آبسالان، یاسر خاسب و همراهی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت حضور دارند.

«خط باریک قرمز» در آخرین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر برنده جایزه نت‌پک (شبکه توسعه سینمای آسیا اقیانوسیه) شد و نماینده سینمای مستند ایران در آخرین دوره جوایز آسیا پاسیفیک بود و همچنین برنده چهار جایزه در سینماحقیقت و فیلم منتخب جشنواره پوسان و… نیز است.

«خط باریک قرمز» داستان یک گروه مجرم نوجوان در یک زندان است که با کمک چند مربی بازیگری تصمیم می‌گیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند و ناگفته های زندگی خود را از این طریق بیان کنند تا اگر این نمایش موفق بود به این بهانه و برای اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر فجر از زندان خارج شوند، اما تعدادی از آنها برای روز اجرا، نقشه فرار می کشند…

تهیه کنندگان این فیلم نگار اسکندرفر و فرزاد خوشدست هستند.

دیدگاهتان را بنویسید