ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

واکنش فریدون جیرانی به ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه «نهنگ آبی» + ویدیو

منتشر شده در
حمیدرضا آذرنگ فریدون جیرانی ساعد سهیلی سریال نهنگ آبی

در حالی که سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی در آستانه انتشار قرار دارد، کارگردان این اثر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به حواشی ایجاد شده برای این سریال اعتراض کرد.

به گزارش هفت خبر نیوز، سریال «نهنگ آبی» نخستین تجربه کارگردانی فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی است که  فیلمبرداری آن از شهریور ماه ۹۷ آغاز شده وپخش آن نیز از بهمن ماه آغاز خواهد شد. پروژه‌ای که مانند بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها با حواشی متفاوتی روبه‌رو بوده و از مراحل پیش‌تولید شایعه‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

در آستانه انتشار این سریال فریدون جیرانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به پاپاراتزی دردسرساز برای پشت صحنه سریال «نهنگ آبی» اعتراض کرده و از مدیران سایت آپارات خواسته مانع انتشار ویدیوهای این پاپاراتزی شوند.

جیرانی در این ویدیو ضمن اعتراض به رفتار این شخص که خود را در فضای مجازی پاپاراتزی سینمای ایران معرفی کرده و با فیلمبرداری مخفیانه از پشت صحنه سریال «نهنگ آبی» آرامش بازیگران و تیم تولید را بر هم زده است، از آپارات خواسته تا صفحه این کاربر را از سایت خود بردارند.

«نهنگ آبی» پروژه‌ای ۳۰ قسمتی با بازی بازیگرانی از جمله لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، حسین یاری، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی است. نهنگ آبی را بهرام توکلی نوشته است و سعید ملکان تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و آن طور که در توضیح فضای سریال آمده است داستانی عاشقانه – معمایی شامل اتفاق‌های روز جامعه است.

ویدیوی صحبت‌های فریدون جیرانی

ویدیوی منتشر شده از طرف پاپاراتزی مشکوک!

سوال اینجاست که آیا این ویدیو واقعا به صورت پنهانی و بدون اطلاع عوامل گرفته شده یا یک ایده تبلیغاتی برای فروش بیشتر سریال «نهنگ آبی» است؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید