ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

نقش‌آفرینی فاطمه معتمدآریا در دومین فیلم مونا زندی حقیقی + ویدیو

منتشر شده در
فاطمه معتمدآریا بنفشه آفریقایی

فاطمه معتمدآریا امسال با فیلم «بنفشه آفریقایی» در بخش مسابقه اصلی جشنواره فجر حضور دارد و یکی از پنج سینماگری است که بزرگداشت آن‌ها در فجر سی و هفتم برگزار می‌شود.

به گزارش هفت خبر نیوز، فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری با بازی فاطمه معتمدآریا در اولین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در دو سانس، ساعت ۱۵ در سینما شکوفه و ساعت ۲۲ در سینما آزادی به نمایش درخواهد آمد.

آرش وزیری‌تبار ساخت این کلیپ را که مروری بر نقش‌آفرینی فاطمه معتمدآریا در نقش شکو در فیلم «بنفشه آفریقایی»ست، برعهده داشته است.

«بنفشه آفریقایی» داستان زندگی زنی متفاوت به نام «شکو» است. زنی میانسال که متوجه می‌شود همسر اولش فریدون توسط فرزندانشان به خانه سالمندان منتقل شده است. او به همراهی همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا مرد را به خانه خود بیاورند. با حضور فریدون در خانه، رابطه شکو و فریدون تغییراتی می‌کند که در زندگی با رضا هم تاثیر می گذارد و اتفاقات تازه‌ای در زندگی هر سه رخ می‌دهد.

فیلمبرداری «بنفشه آفریقایی» که از دهم آبان سال گذشته در شهر آمل آغاز شده بود، اواسط آذر ماه ۹۶ به پایان رسید و تدوین فیلم نیز به‌طور همزمان توسط بهرام دهقانی انجام می‌گرفت. تلاش گروه سازنده بر این بود که فیلم را برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده کنند که به دلیل به‌پایان نرسیدن مراحل فنی این اتفاق میسر نشد.

فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5221

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5221

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/sevenart/domains/sevenartnews.com/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl/class-mixed-content-fixer.php on line 107