ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

آغاز تصویربرداری «فوق لیسانسه‌ها» از ۲۴ فروردین

منتشر شده در
سریال فوق لیسانسه ها

تصویربرداری سریال «فوق لیسانسه‌ها» با آماده شدن لوکیشن اصلی این مجموعه از روز شنبه ۲۴ فروردین‌ماه در غرب تهران شروع می‌شود.

به گزارش هفت خبر نیوز، رضا جودی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» که پیش‌تولید ساخت آن به کارگردانی سروش صحت را از اسفندماه سال ۹۷ آغاز کرده بود، گفت: این روزها مشغول ساخت‌وساز نهایی ساختمان این سریال که قصه در آن اتفاق می‌افتد، هستیم و در روزهای آینده با تست بازی بازیگران، نهایتاً تصویربرداری کار را از روز شنبه ۲۴ فروردین شروع می‌کنیم.

او ادامه داد: لوکیشن جدید این کار نیز در خانه‌ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه‌بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته این مجموعه چندین بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می‌شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی است و هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز شرکت دارند.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید