ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

آغاز فیلمبرداری «گواهی امضاء» با حضور سیروس الوند

منتشر شده در
شهرام اسدزاده گواهی امضاء

فیلمبرداری فیلم «گواهى امضاء» به نویسندگى و کارگردانى شهرام اسدزاده در تجریش آغاز شد.

به گزارش هفت خبر نیوز، نخستین سکانس‌های فیلم «گواهى امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده روز گذشته (۲۵ فروردین ماه) با حضور سیروس الوند در لوکیشنی واقع در منطقه تجریش فیلمبرداری شد.

«گواهى امضاء» روایت متقاطع و پیچیده‌اى است از یک شبانه روز از زندگى فریبرز و محبوبه که تصادف دختر بچه ۵ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار مى‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگى خود از یک چند ضلعى تعقیب و گریز است تا گواهى براى تار و پود افکار خود بدست آورد.

فیلم قبلی اسدزاده سکانس پلان طاقباز است که در سال ۲۰۱۸ در تنها جشنواره فیلم‌هاى سکانس پلان One Take در زاگرب کرواسى و جشنواره فیلم مسکو حضور داشته و جایزه بهترین بازیگر مرد را از این جشنواره دریافت کرده است. «طاقباز» این روزها در بخش رقابتى جشنواره MEDFF در ایتالیا حضور دارد و جمعه ۲۳ فروردین ماه در این جشنواره روی پرده رفت.

شهرام اسدزاده تحصیل کرده مقطع کارشناسى کارگردانى سینما و انیمیشن و همچنین عضو اصلى سراى اهل قلم ایران است. چاپ و نویسندگى ٣٨ جلد کتاب، مدیریت انتشارات، مدیریت موسسه فرهنگى هنرى و کانون آگهى تبلیغاتى از جمله فعالیت‌هاى دیگر او است.

عوامل فیلم سینمایی «گواهى امضاء» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شهرام اسدزاده، تهیه‌کننده: سید محمد قاضى، مشاور پروژه: سیروس الوند، مجرى طرح: موسسه نقطه عطف سینما و تئاتر، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده، مدیر فیلم‌بردارى: مهدى ایل‌بیگى، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: على آشتیانى، مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: مریم قربانى‌نیا.

سایر عوامل فیلم «گواهى امضاء» از جمله بازیگران اصلى به زودى اعلام مى‌شود.

عکس: حسین خدارتى

دیدگاهتان را بنویسید