ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

علی آشتیانی‌پور: آمادگی اکران «پالتو شتری» را داریم

منتشر شده در
پالتو شتری

مدیر شرکت پخش فیلم آفرین ضمن ابراز تاسف از اتفاقی که برای فیلم «رحمان ۱۴۰۰» رخ داده، گفت: آمادگی کامل برای اکران فیلم «پالتو شتری» را داریم.

علی آشتیانی‌پور مدیر شرکت پخش فیلم آفرین در گفت‌وگو با خبرنگار هفت خبر نیوز، گفت: از وضعیتی که برای فیلم «رحمان ۱۴۰۰» پیش آمده واقعا متاسفم، چرا که این اتفاق خسارتی است که هم به سینما و هم به فیلم و وزارت ارشاد وارد شده است. اتفاقی که پسنیده نیست و من اصلا دلم نمی‌خواست چنین خسارتی به این فیلم که فروش و شرایط خوبی در اکران داشت، وارد شود.»

او ادامه داد: صبح امروز آقای داروغه‌زاده با من تماس گرفتند و خواستند که فیلم «پالتو شتری» را به جای «رحمان ۱۴۰۰» آماده کنیم تا روی پرده برود. طبیعتا ما در دفتر پخش فیلم آفرین از صبح تا به حال مشغول آماده کردن فیلم و اقلام تبلیغاتی آن هستیم تا شرایط مساعدی برای شروع اکران این فیلم فراهم کنیم.

مدیر شرکت پخش فیلم آفرین تاکید کرد: فیلم «پالتو شتری» در حال حاضر کاملا برای اکران عمومی آماده است و ما با توجه به شرایط ویژه‌ای که پیش آمده در زمان اندک همه ملزومات اکران را آماده کرده‌ایم.

او اظهار کرد: پیش از این فیلم «پالتو شتری» به عنوان یکی از فیلم‌های اکران دوم نوروز در نظر گرفته نشده بود و امروز این موضوع با من در میان گذاشته شد، من هم تمام تلاشم را کردم تا در درجه اول صاحب فیلم را برای این اکران زودهنگام راضی کنم و او نیز بتواند شرایطش را مهیا کند. همه با هم در تلاش هستیم که در وضعیتی که پیش آمده بتوانیم به سینما کمک کنیم.

آشتیانی‌پور که این روزها فیلم «ژن خوک» ساخته سعید سهیلی را نیز در حال اکران دارد، در پاسخ به این پرسش که در شرایط کنونی و با توجه به توقف اکران فیلم «رحمان ۱۴۰۰» آیا سالن‌های این فیلم در اختیار آثار دیگر روی پرده قرار گرفته یا نه، گفت: سالن‌های فیلم «رحمان ۱۴۰۰» به صورت موقت میان فیلم‌های در حال اکران تقسیم شده و طبیعتا تعدادی از آنها نیز به فیلم «ژن خوک» اختصاص یافته که با استقبال مخاطبان نیز همراه بوده است.

او ادامه داد: خوشبختانه این وضعیت در مقطعی پیش آمده که فیلم‌های دیگر روی پرده بضاعت لازم برای جذب مخاطب و پوشش این مسئله را دارند، ولی به طور کلی اتفاق خوشایندی نیست و فضای سینما را نا امن می‌کند و به سینما لطمه می‌زند.

«پالتو شتری» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی‌میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری محصول سال ۱۳۹۷ است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

سام درخشانی، بهاره کیان‌افشار، بانیپال شومون، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاد، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان و رضا شیخ انصاری بازیگران «پالتو شتری» هستند.

این فیلم در مورد یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده که با پوشیدنش افکار وسوسه‌آمیز و موذیانه به سراغش می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید