ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

سروش صحت: در حال نوشتن فیلمنامه فیلم دومم هستم

منتشر شده در
سروش صحت

سروش صحت که اولین فیلمش «جهان با من برقص» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و با استقبال مواجه شده است، از چگونگی ساخت این فیلم گفت

سروش صحت کارگردان سریال پر طرفدار «لیسانسه‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار سون آرت نیوز درباره ساخت فیلم سینمایی «جهان با من برقص» اظهار کرد: فیلم سینمایی «جهان با من برقص» بر اساس آن گونه که من فکر و زندگی می‌کنم ساخته شده است.

وی افزود: «جهان با من برقص» یک فیلم کمدی نیست شاید در لحظاتی از فیلم خنده بر لبان مخاطب بنشاند، اما در واقع یک فیلم کمدی نیست.

صحت ادامه داد: در سال‌های گذشته به همراه ایمان صفایی به ساخت چنین فیلمی فکر کرده بودیم و برای ساخت آن به دنبال سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده بودیم. فیلمنامه «جهان با من برقص» را برای محمدرضا تخت‌کشیان ارسال کردیم او فیلمنامه را خواند و وقتی قبول کرد که این فیلم را بسازیم، شرایط خوبی را برای ساخت این فیلم برایمان محیا کرد.ژ

مجری «کتاب باز» اظهار کرد: خوشبختانه فیلم سینمایی «جهان با من برقص» مورد استقبال اهالی رسانه و منتقدان حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر قرار گرفت و از فیلم رضایت داشتند، از این بابت خوشحالم که این فیلم توانسته رضایت خاطر مخاطبانش را جلب کند.

سروش صحت در پایان ضمن اشاره به ساخت فیلم دومش گفت: در حال حاضر درگیر ساخت سریال «فوق لیسانسه‌ها» هستم و اگر فیلم «جهان با من برقص» در اکران مورد قبول مخاطبان واقع شود به ساخت فیلم دوم سینمایی که هم اکنون با ایمان صفایی در حال نوشتن فیلمنامه آن هستیم، مشغول خواهم شد. امیدوارم که فیلم سینمایی «جهان با من برقص» در اکران موفق ظاهر شده و مخاطبان سینما از این فیلم استقبال خوبی داشته باشند.

گفت‌وگو از احمدرضا معراجی

دیدگاهتان را بنویسید