ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

سحر اژدم‌ثانی در جشنواره بین‌المللی نیویورک آمریکا برنده جایزه شد

منتشر شده در
سحر اژدم ثانی

سحر اژدم‌ثانی شاعر و ترانه‌سرای ایرانی با ترانه انگلیسی با نام «سانسور» Censorship در جشنواره بین‌المللی «صدای وحشی» WILDsound Festival نیویورک آمریکا در بخش شعر اجتماعی برنده جایزه شد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، سحر اژدم‌ثانی شاعر و ترانه‌سرای ایرانی با ترانه انگلیسی با نام «سانسور» Censorship در جشنواره بین‌المللی «صدای وحشی» (WILDsound Festival (Festival for poetry در شهر نیویورک در کشور آمریکا در بخش شعر اجتماعی به عنوان نخستین ایرانی برنده جایزه این جشنواره شد. ترانه «سانسور» با موضوع حقوق زنان سروده شده است.

ترانه «سانسور» در جشنواره بین‌المللی «صدای وحشی» نیویورک آمریکا در بین ترانه‌های زیادی در سراسر جهان، به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت در فینال، توانست در بخش شعر اجتماعی برنده جایزه شود.

جشنواره بین‌المللی «صدای وحشی» WILDsound Festival هر ساله با آثاری از شاعران و ترانه‌سراهای زیادی از سراسر دنیا در ژانرهای مختلف اجتماعی، عاشقانه، رمانتیک، فلسفی و … در شهر نیویورک در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

سحر اژدم‌ثانی شاعر، ترانه‌سرا، موزیسین، نویسنده و عکاس نیز می‌باشد و سال گذشته، کتاب مجموعه اشعار «فصل پنجم زمین» از وی منتشر شد و دو کتاب مجموعه «ترانه‌های انگلیسی» و مجموعه «اشعار نو» را نیز در دست انتشار دارد.

او اخیراً با اثری به اسم «رهایی» برنده جایزه جشنواره بین‌المللی عکاسی «سیاه و سفید» یونان شد. این جشنواره، به همت گالری «دیوار خالی» Blank Wall Gallery در شهر آتن در کشور یونان برگزار شد که در فهرست برگزیدگان این جشنواره نام سحر اژدم‌ثانی تنها هنرمند ایرانی نیز به چشم می‌خورد.

عکس: سیف‌الله صمدیان

دیدگاهتان را بنویسید