ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

من در ایران رابعه اسکویی بودم / از مردم و مسئولین تشکر و عذرخواهی می‌کنم

منتشر شده در
رابعه اسکویی

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلوزیون که مدتی است به ایران بازگشته درمورد شرایط کاری خود در خارج از کشور و علت بازگشت خود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، رابعه اسکویی که چند سال پیش برای همکاری با شبکه ماهواره‌ای جم از ایران رفت و چندی پیش دوباره به ایران بازگشته و این روزها در سریال جدید شبکه سه سیما با عنوان «گاندو» به ایفای نقش پرداخته، درباره علت رفتنش از ایران گفت: من زمانی تصمیم به رفتن گرفتم که حدودا دو سال بود که هیچ فیلمنامه‌ای در ایران به من ‌پیشنهاد نمی‌شد، هم برایم جای تعجب داشت و هم شرایط زندگی به خاطر این مورد برایم سخت شده بود.

او ادامه داد: زمانی که تصمیم به رفتن گرفتم فکر کردم با رفتنم می‌توانم یک کار فرهنگی جدید با معیارهایی که در ذهنم بود در خارج از ایران داشته باشم. وقتی رفتم دو کار هم تولید شد، ولی بعد از مدتی متوجه شدم شرایطی که در خارج از ایران وجود دارد به هیچ وجه با معیارهای من سازگار نیست و من ربطی به اینجا و شرایطش ندارم چون‌ من در ایران رابعه اسکویی هستم نه در اینجا و از رفتنم پشیمان شدم، قطع همکاری خود را اعلام کردم و تصمیم گرفتم با هر شرایطی شده به کشورم برگردم.

این بازیگر در ادامه درباره شرایط بعد از بازگشت خود بیان کرد: وقتی برگشتم رفتار بسیار مناسبی با من شد و مرا پذیرفتند. مسئولین رسانه ملی رفتار بسیار مناسبی با من داشتند و من توانستم پس از یک سال و نیم بازگشت به ایران، با کمک و حمایت‌های مجتبی امینی و جواد افشار دوباره به ایفای نقش در رسانه ملی بپردازم.

او افزود: در همین جا از تک تک دوستان، مردم و مسئولین رسانه ملی که نگاه پدرانه‌ای به من داشتند و در این مدت هم یاری خود را از من دریغ نکردند، تشکر و عذرخواهی می‌کنم و از رسانه ملی که مرا همراهی کردند تا دوباره به آغوش هنر ایران بازگردم، بسیار سپاسگزار و ممنونم. من در هر شرایطی به ایرانی بودن خودم می‌بالم و عهد کردم تا توان دارم برای مردم و مملکتم کار کنم. امیدوارم به من فرصت داده شود تا گذشته را جبران کنم.

دیدگاهتان را بنویسید