ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«هم‌گناه» کیایی با پسر پرویز پرستویی و دختر رویا تیموریان

منتشر شده در
هم گناه پرویز پرستویی بهروز پرستویی

با آغاز فیلمبرداری سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی پسر پرویز پرستویی و دختر رویا تیموریان مقابل دوربین رفتند تا نقش جوانی پدر و مادر خود را بازی کنند.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌‌گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد.

 

همچنین درنا مدنی دختر رویا تیموریان نیز در این سریال نقش جوانی مادرش را بازی می‌کند.

درنا مدنی، دختر بزرگ رویا تیموریان، فارغ‌التحصیل هنر است و که به واسطه حضور مادرش رویا تیموریان از کودکی در فضای سینما رشد کرده است از سال ۷۶ به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در فیلم‌های سینمایی بلند فعالیت حرفه‌ای  دارد. او در «زندگی با چشمان بسته» دستیار اول رسول صدرعاملی بوده، در «آفریقا» هم هومن سیدی را همراهی کرده و در کارنامه خود سابقه‌ی دستیاری کارگردانانی چون حسن فتحى، مهدى کرم‌پور و مونا زندى و همچنین کارگردانی مستند «مردان ارباب جمشید» را هم دارد.

مصطفی کیایی ضمن اعلام این خبر در اینستاگرامش نوشت:

«با تشکر از بهروز پرستویی و درنا مدنی عزیز که به خاطر شباهتشون با آقای پرستویی و خانم تیموریان نقش جوونیهای پدر و مادرشون رو بازی کردن ، علی رقم اینکه هیچ علاقه ایی به بازیگری نداشتن برای انجام اینکار به من لطف داشتن.»

درنا مدنی رویا تیموریان

«هم گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو تولید خواهد شد.

در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان ایفای نقش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید