ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

زیبا بروفه: دلم می‌خواهد در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم، اما…

منتشر شده در
زیبا بروفه

زیبا بروفه گفت: دلم می‌خواهد که در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم اما نه به هر قیمتی، می‌خواهم با کار خوب دیده بشوم.

به‌گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، زیبا بروفه به‌بهانه پخش سریال «هاتف» از آی‌فیلم، در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه درباره کاراکتر ریحانه گفت: نقش ریحانه را خیلی دوست داشتم و تمام تلاشم بود که به بهترین نحو آن را بازی کنم. دلیل دوست‌داشتن این نقش هم این است که در آن زن فعالی هستم که هم خانواده برایش مهم است، هم کارش و هم  درسش و ریحانه دارد تمام تلاش خود را می‎کند تا همه این کارها را به بهترین نحو انجام دهد. ریحانه زن فعالی است و همین ویژگی‌ها این نقش را برایم جذاب کرده بود.

بروفه با اشاره به اینکه دوستان خبرنگار زیادی دارم و برای بازی در این سریال‌ها از آن‌ها کمک گرفتم، ابراز کرد: خبرنگاری جایگاهی مساوی با حقیقت دارد و به نظر من باید عادلانه‌ترین رفتار را در شغل خود داشته باشد. از نظر من ‌ویژگی بارز یک خبرنگار این است که برای به دست آوردن آن چیزی که می‌خواهد، از هر راهی البته راهی که درست باشد، ورود می‌کند و تا به آن چیزی که می‌خواهد نرسد، کوتاه نمی‌آید و من سعی کردم این خصیصه‌های رفتاری را در شخصیت ریحانه جای دهم.

او در پاسخ به پرسش درباره علت کم‌کاری‌اش در عرصه بازیگری گفت: این کم کاری در سینما و تلویزیون اتفاقی است که تقریباَ برای تمام هم‌نسلان من می‌افتد زیرا فیلمنامه‌هایی که به دستم می‌رسد برای کارکردن مناسب نیستند وگرنه من هم دلم می‌خواهد که در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم البته نه به هر قیمتی بلکه می‌خواهم با کار خوب دیده بشوم.

بازیگر سریال‌های «مجید دلبندم»، «ریحانه»، «پول کثیف» و «هاتف» ادامه داد: کارهای تبلیغاتی بسیار زیادی به من پیشنهاد شده است، اما اگر قرار باشد به عنوان ابزار از معروفیت خود استفاده کنی شاید راحت‌تر بتوانی شغل دیگری راه‌اندازی کنی. از نظر من شغل دوم هیچ اشکالی ندارد ولی من ترجیح می‌دهم تنها بازیگری را ادامه دهم.

بروفه با بیان اینکه فیلمنامه‌هایی که در این مدت خوانده‌ام، داستان‌های خوبی نداشته است، اظهار کرد: ترجیح خودم این بوده که تا جایی که می‌توانم این‌گونه آثار را کار نکنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: متأسفانه تفکر بخش زیادی از مردم جامعه این است که هنرمندان یکسری افراد مرفه بدون دردند در صورتی که واقعا اینطور نیست و سطح زندگی بسیاری از هنرمندان حتی از مردم سطح متوسط جامعه نیز پایین‌تر هستند.

او افزود: بسیاری از هنرمندان برای معاش و حتی پرداخت اجاره خانه خود هم دچار مشکل هستند، ولی چون تصور عموم این است که هنرپیشگی مساوی با پول است، این موضوع زندگی را سخت‌تر می‌کند.

بروفه در پایان گفت: ترجیحم این است تا زمانی که نقش و قصه‌ای که به آن علاقه‌مند باشم، وجود دارد، نقشی را صرفاً به خاطر کسب درآمد بازی نکنم، اما اگر ناچار شوم ممکن است این کار را انجام دهم. امیدوارم هیچ‌گاه چنین روزی فرا نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید