ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

علیرضا شجاع­‌نوری با دو فیلم در بوسان

منتشر شده در
علیرضا شجاع نوری

علیرضا شجاع‌نوری در مقام تهیه‌­کننده، اکتبر امسال دو فیلم «بنفشه آفریقایی» و «دیاپازون» در بیست و چهارمین جشنواره فیلم بوسان دارد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، علیرضا شجاع‌نوری در مقام تهیه‌­کننده، اکتبر امسال دو فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم بوسان دارد؛ «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی در بخش پنجره­ای به سینمای آسیا و «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی در بخش جریان نو این جشنواره درجه یک جهانی حضور خواهند داشت.

«بنفشه آفریقایی» پیش از این در جشنواره­‌های متعدد بین­‌المللی از جمله جشنواره وزول فرانسه، ادینوبورگ، جشنواره فیلم زوریخ، طرابلس لبنان و جشنواره فیلم­‌های ایرانی متروپولیتن حضور داشته و جوایزی را از آن خود کرده است. «دیاپازون» اما اولین حضور بین‌­المللی‌­اش را با جشنواره فیلم بوسان تجربه خواهد کرد.

علیرضا شجاع نوری تا به امروز تهیه­‌کننده بیش از ۱۵ فیلم سینمایی از جمله «باغ‌­های کندلوس»، «فرش باد»، «یک بوس کوچولو» و …. بوده است.

علیرضا شجاع‌نوری این روزها مشغول بازی در سریال «خواب‌­زده» به کارگردانی سیروس مقدم است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌­شود.

دیدگاهتان را بنویسید