ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

احسان کرمی مستر بنکس نمایش موزیکال «مری پاپینز» شد

منتشر شده در
احسان کرمی نمایش موزیکال مری پاپینز

احسان کرمی در نمایش موزیکال «مری پاپینز» نقش آقای بنکس پدر یک خانواده ماجراجو را بازی خواهد کرد.

به گزارش سون آرت نیوز (اخبار هفت هنر)، احسان کرمی فعالیت هنری خود را با گویندگی رادیو و تئاترشروع کرده و حضور فعالی در تلویزیون ، موسیقى، سینما و تئآتر داشته است. او سال ۱۳۹۵ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر تئاتر فجر برای نقش‌آفرینی در نمایش «مانوس» به کارگردانی نازنین سهامی‌زاده بود.

کرمی در سال‌هاى اخیر بازیگر ثابت نمایش‌هاى محمد رحمانیان بوده و در آثار او همچون «سینماهای من»، «آیینه‌های روبه‌رو» ترانه‌هاى قدیمى و… حضور داشته است.

کرمى در نمایش «آیسلند» به کارگردانى آیدا کیخایی نیز حضور داشته و با کارگردانان پرشمارى از جمله میکاییل شهرستانی، اصغر دشتى، نسیم احمدپور، مرتضی میرمنتظمی ، میثم عبدى و…همکاری داشته است.

این بازیگر که هم‌اکنون مشغول بازی در سریال تلویزیونی «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی است، سابقه بازی در سریال «هیات مدیره» مازیار میری، فیلم‌سینمایی «دربست» به کارگردانی علی خامه‌پرست و مجموعه نمایش خانگی «عالیجناب» ساخته سام قریبیان را در کنار سابقه کارگردانی و نویسندگی نمایش و فعالیت رادیویی در کارنامه خود دارد.

نمایش موزیکال «مری پاپینز» اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های مری پاپینز نوشته پاملا تراورس با ترجمه احمد کولیوندی، ترانه‌سرایی و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی است.

این نمایش آبان‌ماه سال جاری به عنوان سومین تجربه گروه تولیدی موزیکال‌های «الیور توییست» و «بینوایان» و با کارگردانی احمد سلیمانی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید