ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

بهنام بانی در یکی از قسمت‌های سریال «پایتخت ۶» حضور دارد

منتشر شده در
بهنام بانی

بازیگر نقش برادر نقی معمولی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» ضمن اشاره به اتفاقات هیجان‌انگیز فصل تازه این سریال از همان قسمت اول،‌ از حضور کوتاه بهنام بانی در بخشی از این سریال خبر داد.

به گزارش سون آرت نیوز، سلمان خطی درباره فصل جدید سریال «پایتخت» و ماجراهای آن بیان کرد: من در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود. معتقدم فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود با ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود.

او درباره پیشرفت فرآیند تولید گفت: در حال حاضر در شمال کشور هستیم و سریال در همان منطقه شیرگاه تصویربرداری می‌شود.

خطی درباره متن‌های این فصل از سریال که آرش عباسی در همکاری با محسن تنابنده می‌نویسد گفت: حضور زنده‌یاد خشایار الوند در فصل‌های قبل بسیار کمک‌کننده بود و از نویسندگان مطرحی بود که نقش پررنگی در دیالوگ‌های این سریال داشت اما آرش عباسی و نویسندگان دیگر سریال هم تلاش می‌کنند که متن‌ها با همان قدرت و قوت پیش رود و مردم از این فصل سریال هم لذت ببرند.

او درباره نبود علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی اظهار کرد: بابا پنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد.

خطی ادامه داد: شروع سریال «پایتخت» در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود.

این بازیگر دلیل جذابیت سریال را ارتباطی دانست که سریال با مردم گرفته است و باعث شده شخصیت‌ها برای مخاطب قابل لمس باشند.

او درباره ظرفیت‌هایی که سریال «پایتخت» برای به تصویر کشیدن مسائل و نقاط ضعف و قوت خطه شمال کشور دارد، بیان کرد: در فصل‌های قبلی برخی از این مسائل به زبان طنز در قصه به تصویر کشیده شد، مثل ماجرای ویلاسازی و باغ‌ها و شالیزارهایی که به ویلا تبدیل شده‌اند و یا بزرگراه تهران – شمال که قرار است باز شود. ساخت و ساز بی‌رویه و لزوم حراست از جنگل‌های شمال و حتی تیر خوردن بهبود از جمله محورهایی بود که به درستی در فصل‌های قبل به آنها پرداخته شد.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید