ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

داوران جشنواره فیلم کوتاه کشف استعداد معرفی شدند

منتشر شده در
هیات داوران جشنواره ملی فیلم کوتاه آنلاین کشف استعداد

هیئت گزینش و داوری نخستین دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه آنلاین کشف استعداد معرفی شدند.

به گزارش هفت خبر، پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند به عنوان هیئت گزینش و داورى نخستین دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه آنلاین کشف استعداد معرفى شدند.

سیروس الوند:
کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران؛ فعالیت خود را به عنوان منتقد در سینمای قبل از انقلاب و در مجلات ستاره سینما و فردوسی آغاز کرد، بعدها با فیلم‌نامه‌نویسی ادامه داد و در سال ۱۳۵۴ موفق به ساخت اولین فیلم سینمایی بلند خود شد. او تا به امروز بیش از ۴۰ فیلم در سینمای ایران ساخته و در سال ۱۳۷۱ با فیلم «یکبار برای همیشه» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

پوران درخشنده:
فیلمساز، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران؛ فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ با ساخت آثار مستند برای صداوسیما آغاز کرد و تاکنون ۱۲ فیلم در سینمای ایران ساخته و جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. او عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا (WIF)، کارگردانان مستقل آمریکا (IFP) و مرکز بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان یونسکو (CIFEJ) است.

مهتاب کرامتی:
بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ایران؛ فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و ۵ سریال به ایفای نقش پرداخته و تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی را بر عهده داشته و جوایز متعددی را از بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است. او از کنشگران حقوق زنان و امور اجتماعی، حقوق کودکان و سفیر حسن نیت و صلح یونیسف است.

آتیلا پسیانی:
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران؛ فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ با تئاتر آغاز کرده تا به امروز در نزدیک به ۴۰ نمایش، ۷۵ فیلم سینمایی و ۴۵ سریال به ایفای نقش پرداخته و چندین مورد نامزدی و دریافت جایزه از جشنواره‌های متعدد را در کارنامه دارد.

جواد طوسی:
نویسنده و منتقد سینمای ایران؛ فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ با نوشتن نقد برای ماهنامه سینمایی فیلم آغاز کرد و تاکنون با مجلاتی همچون دنیای تصویر، فیلم ویدئو، گزارش فیلم، سینما و روزنامه شرق همکاری کرده است. او عضو هیئت داوران بخش مسابقه سینمای ایران در دوره نوزدهم و بیست‌وپنجم جشنواره فیلم فجر و عضو هیئت انتخاب فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران و فیلم‌های کوتاه در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر بوده، وکیل دادگستری و دبیر کمسیون فرهنگ و هنر کانون وکلای دادگستری مرکز و نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است.

همچنین با حکم دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه آنلاین کشف استعداد، آسیه اسدزاده به عنوان مدیر اجرایی، مریم قربانی‌نیا به عنوان مدیر روابط عمومی و سید محمدصادق لواسانی به عنوان مدیر تبلیغات این جشنواره منصوب شدند.

نخستین دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه آنلاین کشف استعداد به دبیری شهرام اسدزاده از ۱۵ تا ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و در دو بخش رقابتی «فیلم کوتاه» و «استعداد برتر» برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره ۳۱ تیرماه است.

سایت جشنواره به نشانی www.talentfilmfest.com در دسترس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید