ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

حضور فیلم کوتاه «جایی در میان سکوت» در جشنواره‌ای در ایتالیا

منتشر شده در
جایی در میان سکوت

فیلم کوتاه «جایی در میان سکوت» ساخته جواد گنجی و به تهیه‌کنندگی مشترک جواد گنجی و ابراهیم آذرخشی به یازدهمین دوره جشنواره “Middle East Now” در شهر فلورانس ایتالیا راه یافت.

به گزارش هفت خبر، جشنواره “Middle East Now” که با تمرکز بر اکران آثاری از خاورمیانه و شمال آقریقا برگزار می‌شود و امسال پذیرای تعداد زیادی از آثار ایرانی کوتاه و بلند بوده است، فیلم کوتاه «جایی در میان سکوت» ساخته جواد گنجی و به تهیه‌کنندگی مشترک جواد گنجی و ابراهیم آذرخشی را برای حضور در این جشنواره انتخاب کرده است.

این جشنواره امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت فیزیکی ولی با پذیرش محدود مخصوص شهر فلورانس در سینما لاکامیاگینا این شهر برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره “Middle East Now” از روز ۶ اکتبر (۱۵ مهر) الی ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برگزار خواهد شد.

فیلم‌ کوتاه «جایی در میان سکوت» به قلم و کارگردانی جواد گنجی به یک موضوع اجتماعی می‌پردازد.

سید میلاد پیغمبرزاده، سعید پیامی‌پور، میلاد محمدی‌پور، کتایون‌ خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند و دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مجید گل‌سفیدی، طراح صحنه و لباس: زهرا صمدی، تدوین: سعید نوروزجو، صدابردار: علیرضا کریم‌نژاد، طراح گریم: علیرضا خورشید، برنامه‌ریز: الهه فرجی، تولید و تدارکات: بهرام بهرام و سعید زحمتکش، دستیار کارگردان: محمد مسعود گنجی و طراح پوستر و تایپوگرافی: محمدرضا بهشتی .

آژانس پخش کات فیلم پخش بین‌المللی این اثر را بر عهده دارد.

لیست آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره در لینک زیر که توسط دبیرخانه جشنواره بارگذاری شده قابل مشاهده است.

https://www.mymovies.it/ondemand/middleastnow

سایت رسمی جشنواره

https://middleastnow.it/programma-2020

دیدگاهتان را بنویسید