ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

مهلت ۱۰ روزه فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان برای ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش

منتشر شده در
چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم موج کیش

طبق فراخوان چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان ۱۰ روز دیگر برای ثبت‌نام آثارشان مهلت دارند.

به گزارش هفت خبر، متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از امروز جمعه هشت آبان ماه به مدت ۱۰ روز دیگر یعنی تا ۱۸ آبان فرصت دارند که با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی http://mowjfest.kish.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ سفر و گردشگری، شناسایی استعدادهای نوظهور و تشویق فیلمسازان کشور به تولید آثار خلاقه در این حوزه و نیز ایجاد تعامل میان فیلمسازان و سینماگران ایران و جهان برگزار می‌شود.

تمامی فیلم‌ها با موضوع سفر، گردشگری و موضوع ویژه «دریا» که سعی در نشان دادن فرهنگ ها؛ آداب و رسوم، جذابیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری مناطق مختلف ایران و نیز موضوعات مرتبط با دریا را دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. در موضوع سفر، فیلم‌هایی که به شکل مستقیم و غیرمستقیم به مقوله سفر اشاره دارند ذیل این موضوع قرار می‌گیرند.

در بخش فیلمنامه نیز تمامی فیلمنامه‌های کوتاه که در ذیل موضوعات جشنواره (سفر و گردشگری – نگاه ویژه: دریا) به نگارش‌ درآمده باشند، می‌توانند به رقابت بپردازند. لازم به تاکید است که فیلمنامه‌هایی که با محوریت اقلیم جنوب و بعضا جزیره کیش به نگارش درآمده باشند در نگاه ویژه‌تری قرار خواهند گرفت.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری و نگاه ویژه به دریا، ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید