ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

داوری آثار دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» آغاز شد

منتشر شده در
دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت

داوری آثار دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» برای انتخاب برگزیدگان نهایی این رویداد آغاز شد.

به گزارش هفت خبر، هیئت‌های داوری بخش‌های مختلف دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، داوری آثار منتخب این دوره از جشنواره را برای معرفی برگزیدگان نهایی آغاز کردند.

بر همین اساس، هیئت‌داوری بخش‌های «فیلمنامه»، «مستند»، «داستانی» و «کرونا»، با حضور در محل جلسات در تهران و اصفهان و همچینین از طریق ویدئو کنفراس، به ارزیابی، تحلیل و انتخاب آثار برگزیده می پردازند.

داوری ۲۸ اثر راه‌یافته به بخش «فیلمنامه» دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» را کامبوزیا پرتوی، فریدون فرهودی و محمد گذرآبادی برعهده دارند.

مهوش شیخ‌الاسلامی، محمد احسانی، محمد آفریده، بابک بهداد و امیرحسن ندایی ۲۳ اثر راه‌یافته به بخش «مستند» این دوره از جشنواره را داوری می‌کنند و امیرشهاب رضویان، مجید برزگر، تورج اصلانی، سامان سالور و پدرام صدرایی ۲۳ اثر بخش «داستانی» این رویداد سینمایی را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

همچنین ۲۷ اثر راه‌یافته به بخش «کرونا» دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» نیز در قالب‌های «داستانی» و «مستند» مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه به دبیری سیدمهدی سیدین نیا با شعار «هر ایرانی یک مهروز سلامت» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید