ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

داستان حضور «ژوان» در جشنواره فجر 

منتشر شده در
ژوان

نمایش «ژوان» به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش هفت خبر نیوز، نمایش «ژوان» به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه که به بخش صحنه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته است، داستان زندگی سیامند مرد کردی است که زندگی خود را از زمان تولد تا عاشق شدنش در حالی روایت می کند که بعد از حمله عراق به شهرش تمام خانواده و عشق خود به نام ژوان را از دست داده است.

ژوان

داوود پورحمزه که خود تنها بازیگر این نمایش است درباره نگارش «ژوان» می گوید: در روزهای کرونایی که تئاتر هم مثل دیگر اماکن هنری تعطیل بود، تنها کاری که در زمینه تئاتر می شد انجام داد نوشتن بود ولی چون وسوسه تمرین هر بازیگر تئاتری را رها نمی کند دست به نوشتن یک مونولوگ زدم تا در تنهایی هم بشود آن را تمرین کرد. پس از باز گشایی  موقت سالن ها و پلاتوهای تمرین گروه حرکات موزون به نمایش اضافه شد و پس از آن هم به دلیل آنلاین بودن بخش انتخاب جشنواره، نمایش را تصویربرداری کرده و آن را به دبیرخانه جشنواره فرستادیم.

ژوان

مهرداد میرزا احمدی تهیه کنندگی «ژوان» را بر عهده دارد و مهسا نژادی، شهرزاد عروج لو، ایسترم حسینی و غزل یوسفی گروه حرکات موزون نمایش را تشکیل می دهند.

همچنین دیگر عوامل «ژوان» عبارتند از: دستیار کارگردان: مجتبی ترکمان، اپراتور نور و صدا: تهمینه چوبساز، طراح صحنه: داوود پورحمزه، طراح گریم: شقایق برهمتی، طراح رقص: مهسا نژادی، مشاور فرهنگی و مربی لهجه: میدیا برنجی، انتخاب موسیقی: میلاد فرج زاده، مهسا نژادی، انتخاب ترانه های متن: میدیا برنجی، تصویر بردار: خشایار قائدرحمتی، شهرام خطی، تدوین: خشایار قائدرحمتی، عکاس: نیلوفر سرفراز.

ژوان

دیدگاهتان را بنویسید