ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«لاک‌پشت و حلزون» از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد

منتشر شده در
لاک پشت و حلزون

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی از حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

به گزارش هفت خبر نیوز و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون»، از آنجا که فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی به منظور اجتناب از احتمال ابتلای عوامل و بازیگران به بیماری کرونا، قدری دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده آغاز شد و از سوی دیگر به دلیل تغییر در روند انتخاب و داوری این دوره از جشنواره فیلم فجر و حذف امکان تحویل نسخه نهایی و با کیفیت مطلوب در آخرین روزهای منتهی به جشنواره، لذا دست‌اندرکاران این فیلم تصمیم گرفته‌اند از حضور در سی و نهمین جشنواره فجر انصراف دهند.

دست‌اندرکاران فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون» ضمن آرزوی موفقیت برای همه سینماگرانی که در این رقابت ملی شرکت می‌کنند، جشنواره فیلم فجر و برگزاری آن را مایه پویایی سینمای ایران می‌دانند و امیدوارند در سالی که کرونا بسیاری از فعالیت‌های هنری را با تعطیلی مواجه کرده است، برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر باعث دلگرمی میان جامعه سینمایی باشد.

لاک پشت و حلزون

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

پانته‌آ مهدی‌نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» هستند.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد…

عوامل این فیلم نیز عبارتند از: نویسنده: محسن رضایی، مشاور کارگردان: محمد رضا اصلانی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا سانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: فواد چاومه، دستیار اول کارگردان: مجید عبدی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، مدیر تولید: جواد راهزانی، مجری طرح: حسین بشگرد و علی مردانه، سرمایه‌گذاران: گروه سینمایی اپیک و مریم طالبی، عکاس: علی بیات، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

لاک پشت و حلزون

دیدگاهتان را بنویسید