ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

حال عمومی علی انصاریان رو به بهبود است / همچنان تحت مراقبت ویژه

منتشر شده در
علی انصاریان

به گفته تهیه‌کننده فیلم «قطع فوری» حال عمومی علی انصاریان که این روزها به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بهتر است، اما همچنان در بخش آی سی یو و تحت مراقبت ویژه است.

مریم بحرالعلومی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «قطع فوری» در گفت‌وگو با خبرنگار هفت خبر نیوز درباره آخرین وضعیت علی انصاریان گفت: علی انصاریان جزو بازیگرانی بود که در روزهای ابتدایی فیلمبرداری «قطع فوری» همراه ما بود و در آخرین تماس تلفنی که روز سه‌شنبه ۳۰ دی ماه با این بازیگر داشتیم قرار بود در روز پایانی فیلمبرداری برای تجدید دیدار با سایز بازیگران و عوامل فیلم همراه ما باشد، اما متاسفانه درگیر بیماری کرونا شد.

او ادامه داد: از اولین روزی که انصاریان در بیمارستان بستری شد، پی‌گیر شرایط جسمی او بودیم و بر اساس آخرین صحبت‌هایی که شامگاه امشب (شنبه ۴ بهمن ماه) با مسئولین بیمارستان داشتیم، حال عمومی این بازیگر بهتر شده اما همچون تمام بیمارانی که شرایط سخت تنفسی دارند در بخش آی سی یو بستری است.

بحرالعلومی افزود: به تشخیص پزشک معالج و به منظور اعمال مراقبت‌های بیشتر، اجازه ملاقات با این ورزشکار محبوب به کسی داده نمی‌شود.

او بیان کرد: بنا بر آخرین نظر پزشکی شرایط او پایدار شده و اکسیژن خونش به بالای ۹۰ رسیده است اما روند درمانی را باید به طور کامل طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید