ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

اکران «تو مشغول مردنت بودی» از ۲۵ بهمن در هنروتجربه

منتشر شده در
تو مشغول مردنت بودی

فیلم سینمایی «تو مشغول مردنت بودی» از ۲۵ بهمن‌ماه اکران خود را در سینماهای «هنروتجربه» آغاز می‌کند.

به گزارش هفت خبر نیوز، فیلم سینمایی «تو مشغول مردنت بودی» به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی از شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سینماهای هنروتجربه اکران می‌شود.

مجید صدیقی تهیه‌کننده این اثر درباره اکران فیلمش در سینماهای «هنروتجربه» اظهار کرد: اکران در «هنروتجربه» فرصت مغتنمی برای سینماگران و فیلمسازانی است که پیشنهاد تازه‌ای برای مخاطب دارند.

وی افزود: «هنر و تجربه» محل بروز، ظهور و جلوه‌گری سینمای آلترناتیو است. محل ارایه و اکران فیلم‌هایی است که سینمای رایج، گیشه و بدنه، آن‌ها را برنمی‌تابد. سینمای هنروتجربه، محیط، محل و فضای بسیار مناسب برای کسانی است که در حوزه سینمای مستقل فعالیت می‌کنند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره جنس فیلم‌هایی که در «هنروتجربه» روی پرده می روند، عنوان کرد: مسلما زیربنای سینمای اندیشه‌ورز فردای کشور ما را همین فیلم‌هایی که در موسسه هنروتجربه اکران می‌شود، می‌سازند. هم برای فیلم «تو مشغول مردنت بودی» که مجتبا اسپنانی نویسنده و کارگردان آن است، هم مجموعه فیلم‌هایی که با رویکرد اندیشه‌ورزی ساخته می‌شوند، اکران در هنروتجربه فرصت مناسبی است که با مخاطبان خاص، اندیشه‌ورز و مشتاق سینمای اهل تفکر مواجه شوند.

تو مشغول مردنت بودی

«تو مشغول مردنت بودی» روایتی از تنهایی و زیست مقدر و گریزناپذیر انسان در زندگی مدرن است و گزارشی واقع‌گرایانه از رابطه و زندگی ۲ خواهر را نشان می‌دهد که یک موقعیت مشترک را با ۲ رویکرد متناقض تجربه می‌کنند.

این فیلم سینمایی، پس از «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» دومین فیلم سینمایی مجتبا اسپنانی به تهیه‌کنندگی مجید صدیقی است که در «هنروتجربه» اکران می‌شود.
این فیلم محصول موسسه سینمایی فرانگر بوده و شاهده خدادادی، حانیه پورآذری، جهانگیر نکویی و هیراد اکبری در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل «تو مشغول مردنت بودی» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجتبا اسپنانی، فیلمبردار: شهرام خوانساری، مدیر صدابرداری: علی کاظمی نژاد، تدوین صدا و تصویر: مانا میهن، ترکیب و طراحی صدا: سعید بهرامی، دستیار اول کارگردان: مرتضی خانجانی، برنامه‌ریز: امیرمحمد خادم، اصلاح رنگ و نور: روزبه نجاتی، مدیر تولید: کیوان احمدی.

دیدگاهتان را بنویسید