ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

آغاز اکران «هنروتجربه» در هاشور با «کودتای ۵۳» و «قصه بولوار»

منتشر شده در
هنر و تجربه

اکران اینترنتی فیلم‌های «هنر و تجربه» از روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در صفحه مخصوص این موسسه در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود.

به گزارش هفت خبر نیوز، علاقه‌مندان به فیلم‌های «هنروتجربه» می توانند از این پس با مراجعه به صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور تعدادی از فیلم‌های اکران شده در سینماهای «هنروتجربه» را به شکل آنلاین تماشا کنند.

در ادامه همکاری‌های مشترک بین موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» با پلتفرم نمایش برخط (آنلاین) هاشور که با برگزاری آنلاین دو هفته فیلم اروپایی و ایتالیایی آغاز شد، صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در این پلتفرم راه‌اندازی شده است و در اولین گام دو فیلم مستند «کودتای ۵۳» به کارگردانی تقی امیرانی و «قصه بولوار» به کارگردانی داود اشرفی اکران آنلاین خود را از پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در این بخش آغاز می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت و دیدن این فیلم‌ها با استفاده از لینک https://hashure.com/art-experience-list به صفحه اختصاصی «هنر و تجربه» در پلتفرم هاشور مراجعه کنند.

تاکید می‌شود خرید بلیت برای دیدن فیلم مستند «کودتای ۵۳» فقط در داخل ایران امکانپذیر است ولی خرید بلیت و امکان تماشای «قصه بولوار» از داخل و خارج ایران امکانپذیر است.

فیلم «کودتای ۵۳» که از آثار جدید اکران این موسسه است به طور همزمان روی پرده سینماهای «هنروتجربه» نیز می‌رود.

تقی امیرانی مستندساز ایرانی ساکن انگلیس و والتر مرچ تدوینگر فیلم‌هایی چون «اینک آخرالزمان»، «مکالمه» و «بیمار انگلیسی»، حین تحقیق برای ساخت فیلم مستندی دربا‌ره کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به مدارک و اسنادی دست یافت که دهه‌ها از چشم عموم مردم و اغلب تاریخ‌نویسان این حوزه پنهان بوده است؛ اسنادی که نه تنها امکان بیان روایتی دقیق‌تر از کودتا را فراهم آورده است بلکه بسیاری از زوایای تاریک تاریخ ۶۷ ساله‌ این رویداد را نیز روشن کرده است.

«قصه بولوار» پیش از این در سینماهای «هنروتجربه» اکران شده و با استقبال مخاطبان نیز رو به رو شده است. این مستند به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی‌ای که با بولوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد.

لازم به توضیح است به مرور فیلم‌های دیگری به این صفحه اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید