ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«لبخند ماسک» راهی جشنواره برمن آلمان شد

منتشر شده در

همزمان با رونمایی از دومین پوستر فیلم کوتاه «لبخند ماسک» به کارگردانی عباس غزالی، این فیلم کوتاه به بخش مسابقه ششمین فستیوال بِرِمن آلمان راه یافت.

به گزارش هفت خبر نیوز، فیلم کوتاه «لبخند ماسک» به کارگردانی عباس غزالی در سومین حضور بین المللی خود، به بخش نوآوری ششمین دوره فستیوال بِرمَن آلمان که از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آپریل در کشور آلمان برگزار می‌شود، راه یافت و همزمان از دومین پوستر این فیلم کوتاه که طراحی آن بر عهده آژانس تبلیغات ژاو است، نیز رونمایی شد.

دومین فیلم کوتاه عباس غزالی، اواخر سال میلادی در کشور ترکیه ساخته شد و به دلیل موضوع آن که به یکی از معضلات حال حاضر اجتماع که در پشت لبخند ماسک پنهان شده است، اشاره دارد؛ پخش بین المللی آن بلافاصله بعد از پایان مراحل فنی آغاز شده است.

پیش از این نیز «لبخند ماسک» به دو جشنواره کلکته و سینه وویاژ نیز راه پیدا کرده بود.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: رویایم این نبود…

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: بازیگر و تهیه کننده: زهرا کریمی، فیلمبردار و تدوینگر: عباس غزالی،مدیر پروژه: محمدحسن کریمی، طراحی صحنه و لباس: ماریا خردجو، صداگذاری و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان، اصلاح رنگ و نور: حسن نجفی(لکسل استدیو)، طراحی پوستر و تیتراژ: کیوان فیضی(آژانس تبلیغات ژاو)، پخش بین المللی: سولماز اعتماد، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی.

دیدگاهتان را بنویسید