ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

پوریا پورسرخ بازیگر«برف بی‌صدا می‌بارد» شد + ویدیوی پشت صحنه

منتشر شده در
پوریا پورسرخ سریال برف بی‌صدا می‌بارد

با گذشت ۱۵ درصد از تصویربرداری، پوریا پورسرخ بازیگر سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی شد.

به گزارش هفت خبر نیوز، با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین‌های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.

«برف بی صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در ده های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضور عوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان‌های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن‌های شمال کشور و رفسنجان می‌شوند. همچنین اسامی سایر بازیگران این سریال نیز در اخبار‌ آتی اعلام خواهد شد.

این سریال ۲۵۰ قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری و در ۱۰۰ قسمت تولید می‌شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می‌کند، هم اکنون در مراحل نگارش است.

در خلاصه داستان این سریال سه فصلی آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم…

سایرعوامل «برف بی صدا می بارد» عبارتند از: کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید: سامان شعشعه، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه: هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین: خشایار موحدیان/سعید سیاح، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت‌صحنه و ساخت تیزر: محمدحسین آبایی، محمدامین عرب سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

دیدگاهتان را بنویسید