ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

مراسم رونمایی از کتاب کاریکاتور «کارا » برگزار شد

منتشر شده در

مراسم رونمایی از کتاب کاریکاتور کارا ( آثار منتخب جشنواره ملی کاریکاتور کار) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه جاری برگزار شد.

به گزارش هفت خبر نیوز، این کتاب به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انتشارات علمی – فرهنگی تهیه شده است .
این کتاب شامل ۷ بخش با مقدمه ای به قلم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان ” کاریکاتور ، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی” است .
همچنین حامد شمس، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقدمه ای با عنوان ” گفتمان سازی اجتماعی با زبان کاریکاتور ” نگاشته  و هادی حیدری دبیر مسابقه نیز در مقدمه ای به موضوع “گام مهم در  خود انتقادی ” پرداخته است.
معرفی دبیر و داوران مسابقه، آثار برگزیده مسابقه ملی کارا و آثار راه یافته به بخش مسابقه از دیگر بخش های کتاب کارا است.
پیوست این کتاب نیز شامل تصویر فراخوان مسابقه، گزارش تصویری جلسه داوری و اسامی راه یافتگان به کتاب مسابقه ملی کاریکاتور کار (کارا) می شود .
در این مراسم نیز از دو کتاب دیگر به نام توسعه روستایی ترجمه دکتر منصوری و نظام حکمرانی تالیف دکتر فرید احمدی رونمایی شد.
همچنین در ادامه مراسم رونمایی و ابطال تمبر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید