ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«زیر نور کم» به نمایش درمی‌آید

منتشر شده در
صابر ابر لیلا زارع زیر نور کم

به گزارش هفت خبر نیوز، پروانه نمایش فیلم سینمایی «زیر نورِ کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف صادر شده و این فیلم به زودی به نمایش در می‌آید. «زیر نورکم» اولین فیلم بلند محمد پرویزی در مقام کارگردان است. لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه […]

به گزارش هفت خبر نیوز، پروانه نمایش فیلم سینمایی «زیر نورِ کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف صادر شده و این فیلم به زودی به نمایش در می‌آید.

«زیر نورکم» اولین فیلم بلند محمد پرویزی در مقام کارگردان است.

لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی بازیگران این ملودرام اجتماعی هستند که به زودی تاریخ اکران قطعی آن مشخص خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ زیر نور کم

محمد پرویزی نویسنده و کارگردان این فیلم یادداشت کوتاهی را به عنوان خلاصه داستان این اثر نوشته است: من از آدم‌هایی که از زندگی‌ام رفته‌اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی‌توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل‌های متفاوتی بازمی‌گردند و با لحظه‌های خوبِ زندگیم ترکیب می‌شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان‌دهنده است. سرزده کسی از راه می‌رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می‌شود. شده با آنها ساعت‌ها و یا روزها جایی دیگری بوده‌ام. همین وقت‌هاست که زندگی‌ام زیر و رو می‌شود… به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشنِ روشن… من از ماندن « زیر نورِ کم» می‌ترسم.

فهرست عوامل اصلی «زیر نور کم» به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، بازنویسی فیلمنامه: محمدرضا زهاب، موسیقی: حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: فرناز روشنایی، طراح چهره پردازی: افروز بوجاریا، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری، مشاور رسانه‌ای: امید عشیری.

دیدگاهتان را بنویسید