ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

از امیر ارتش و مادر شهید مدافع حرم تا برنده سیمرغ فجر مهمان رضا صادقی در «نوروزترین نوروز»

منتشر شده در
سال تحویل نوروزترین نوروز

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی، مادر شهید مدافع حرم مجید قربان‌زاده، حامد طاها، بابک افرا، گلاره عباسی، شبنم قلی‌خانی، محمد نادری، مجید واشقانی، علی مشهدی، یوسف تیموری و زینب پورابراهیم در ویژه برنامه سال تحویل «نوروزترین نوروز» مهمان رضا صادقی شدند.

به گزارش هفت خبر نیوز، پنجمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی وحید رونقی و محیا اسناوندی و میزبانی ویژه رضا صادقی صبح روز شنبه ۳۰ اسفندماه روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی، امیر ارتش جمهوری اسلامی ایران که نخستین مهمان این قسمت از برنامه بود درباره عرق به وطن و پرچم ایران گفت: همه تلاش ارتش جمهوری اسلامی در این سال‌ها برای احتزاز پرچم ایران بوده است، تمام ارگان‌ها از جمله ارتش، سپاه، بسیج و دیگر نیروها در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن جانفشانی های زیادی برای اعتلای این پرچم که مزین به نام الله هم هست انجام داده‌اند. نیروهای مسلح همیشه خادم مردم و حافظ پرچم ایران اسلامی بوده‌اند.

او بیان کرد: در سال ۹۹ مردم درد و رنج زیادی بابت کرونا کشیدند، امیدوارم که سال ۱۴۰۰ بهترین ها برای مردم کشور عزیزمان ایران رقم بخورد.

 

سرتیپ تقی‌خانی ادامه داد: از زمان شروع این بیماری منحوس ارتش  جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم حضور داشته است، ارتش این بار در حوزه خدمت رسانی به مردم پیش قدم بود و ۳۸ بیمارستان و بیش از ۲۰هزار نفر کادر درمان ارتش در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند. ارتش در این راه هم شهدای زیادی داشت.

او افزود: اسفند ۹۸ اولین بیمارستان صحرایی در قم برای خدمت رسانی به مردم افتتاح شد و بعد از آن در تهران و دیگر شهرها بیمارستان‌هایی برای خدمت رسانی افتتاح شدند.

امیر ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: اگر ما در این ساعت با آرامش اینجا هستیم به دلیل مرزبانانی است که با غیرت در مرزها حضور دارند و جانفشانی می‌کنند.  نیروهای زمینی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی شبانه روز در حال پاسداری از میهن عزیزمان هستند. نوع خدمت ارتش در ایران با تمام دنیا متفاوت است. حضور نیروهای نظامی ما در دفاع مقدس و مشکلات مردم فارغ از نظامی بودن بوده است و ارتش و نیروهای مسلح  خدوم مردم هستند.‌

او در پایان صحبت هایش اظهار کرد: در لحظه سال تحویل ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک چند توپ در میدان آزادی  تهران سال را در کنار مردم آغاز خواهد کرد.

حامد طاها: موسیقی نواحی و اصیل ایرانی از عشق می‌گوید

حامد طاها یکی از خوانندگان جوان کشورمان دومین مهمان ویژه برنامه سال‌تحویل «نوروزترین نوروز» بود که ضمن اجرای چند قطعه به زبان‌ها و لهجه‌های شهرها و استان‌های مختلف سراسر کشور درباره خواندن از موسیقی نواحی ایران گفت: من تمام ایران را دوست دارم و عاشق اقوام ایرانی هستم و به  بیشتر زبان و گویش های مختلف می خوانم. دلیل علاقه‌مندی من به موسیقی نواحی این است که موسیقی نواحی و اصیل ایرانی از عشق می‌گوید. همه کسانی که موسیقی کار می‌کنند باید از موسیقی فولک‌مان وام بگیرند. موسیقی فولک را باید پاس بداریم. آن موسیقی توسط آهنگسازهای بزرگی ساخته نشده و توسط مردم ساخته شده و سینه به سینه به ما رسیده، ما موظفیم آن را حفظ کنیم و انتقال دهیم.

او ادامه داد: موسیقی محلی به این دلیل حال ما را خوب می‌کند که صرفا از عشق و محبت صحبت می‌کند و تلخی و نفرین ندارد. شاید از فراق و غم دوری بگوید اما از بدی‌ها نمی‌گوید. چیزی که از قرن‌ها باقی می‌ماند همین نواهای عاشقانه است.

طاها بیان کرد: اشتراک بین قطعه های موسیقی در شهرها و استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که مردم ایران از هم گسستنی نیستند چه در واقعیت چه در موسیقی.

او که به عنوان یک پرسپولیسی شناخته می‌شود و برای این تیم خوانده است در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من اگر برای پرسپولیس می‌خوانم با تمام قلبم می‌خوانم امیدوارم کسانی که برای استقلال می‌خوانند هم واقعا هوادار استقلال باشند.

بابک افرا: قطعه رفیق را برای رفیقم خواندم

بابک افرا که از سال پیش و با قطعه «هیچی نمیشه» طرفداران زیادی پیدا کرده است دیگر مهمان «نوروزترین نوروز» درباره ماجرای قطعه جدیدش با عنوان «رفیق» گفت: این آهنگ که قدری تخیلات شاعرانه نیز در آن وجود دارد برای رفیقم خوانده بودم و واقعی است. روایتی که در این آهنگ شده مربوط به دوره ای از زندگی من است که در یک مقطعی به هم ریخته بود. اوضاع مالی روحی و زنگی و یک رفیق قدیمی مثل یک کوه در کنارم بود و پشتم بود و کمک کرد و حدود یک سال به من کمک کرد و حق رفاقت را به جا آورد و این قطعه در واقع ادای دینی به اوست.

او ادامه داد: از مرکز موسیقی سازمان تشکر می‌کنم که یک فصل جدیدی را در رویکردشان به موسیقی آغاز کرده‌اند. این آهنگ به سفارش مرکز موسیقی بود. آقایان نراقیان، بی‌آزار و مظفری خیلی همکاری می‌کنند و نگاه نو و مثبتی دارند. به من گفتند یک کاری می خواهیم به کمپین ایران همدل اشاره شود و من یاد این خاطره خودم افتادم و پیشنهاد دادم که آن را به موسیقی تبدیل کنم که مورد استقبال آنها نیز قرار گرفت و این آهنگ متولد شد.

افرا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: خیلی از ادبیاتی که در آهنگ هایم استفاده می‌کنم محصول چیزهایی است که از مادربزرگم یاد گرفته‌ام. او دایره لغات عجیبی داشت که خیلی برایمان جالب بود و مخندیدیم. من دفتری داشتم که حرف‌های او را یادداشت می‌کردم.

گلاره عباسی: نام نیک افرادی مثل ماه‌چهره خلیلی و علی انصاریان تا ابد در ذهن ما خواهد بود

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و پایه‌گذار گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) که کارش را با سریال «در چشم باد» آغاز کرده بود و امسال سیمرغ بهترن بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است، به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافت و گفت: لطف خدا همیشه شامل حال من بوده و توانستم در کارهایی حضور داشته باشم که مردم دوست داشته باشند. سریال «در چشم باد» جزو کارهای فاخر بود و من افتخار حضور در این سریال را داشتم و خیلی خوشحال بودم که در کنار هنرمندان بزرگی کار کردم.

او که در سریال «درچشم باد» با ماه‌چهره خلیلی هم‌بازی بوده گفت:  یاد می‌کنم از ماه‌چهره خلیلی عزیزم که سال‌های زیادی با هم کار کردیم و همیشه لبخند او را به یاد دارم. صدای خنده‌های ماه‌چهره در گوش من هست. نام نیک افرادی مثل ماه‌چهره و علی انصاریان تا ابد در ذهن ما خواهد بود.

عباسی در ادامه درباره پررنگی مادرانگی در زندگی‌اش گفت: تک تک مادران ما شیر زن هستند. من هر روز را روز مادر و هر روز را روز پدر می‌دانم. من هم مادر خوب و دوست داشتنی دارم که همیشه پشت افراد خانواده است.

او درباره نقش لیلا در فیلم «اشیا از آنچه می‌بینید به شما نزدیکترند» گفت: نقش لیلا یکی از نقش‌های مورد علاقه بود. چون زنی بود با تمام مهربانی‌ها و دوست داشتن‌هایش.

نخبگان نابینا در سوینا با ما همکاری می‌کنند

این بازیگر در ادامه درباره سوینا شرح داد: سوینا سینمای ویژه نابینایان است. ما یک موسسه داریم که عزیزان نخبه و برنامه‌ساز در آن کار می‌کنند. برنامه ویژه نوروز را در آنجا برای نابینایان آماده و پخش کردیم. در ابتدا فیلم‌های سینما را برای نابینایان آماده می‌کردیم. در این دو سال از عزیزان نابینا خیلی یاد گرفتم،‌آنها برنامه‌سازهای درجه یکی هستند.

شبنم قلی‌خانی: سعی می کنم در کنار درس بازیگری اخلاق حرفه ای را به بچه‌ها آموزش دهم

شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در حوزه تدریس بازیگری فعالیت دارد، در ابتدای صحبت‌هایش گفت:  یکی از دلایلی که حضور در این برنامه را قبول کردم دیدن رضا صادقی در قامت مجری این برنامه  بود.

او که در زمینه کارآفرینی هم فعالیت‌های چشمگیری دارد دلیل اینکه می‌تواند به فعالیت‌هایش بپردازد را همسر و خانواده خودش و همسرش دانست که در کنار او ایستاده اند و در اداره زندگی و نگهداری فرزندش به او کمک می‌کنند.

قلی‌خانی درباره اینکه همه می‌گویند چهره مهربانی دارد گفت: در خانواده به ما یاد داده شد که همیشه گذشت داشته باشیم، مادرم به من همواره گوشزد می‌کند که اگر از کسی ناراخت شدم گذشت کنم. من با گذشت احساس بهتری به زندگی دارم و مهربانی بیشتر به خودم کمک می‌کند و حالم را خوب می‌کند‌.

او در ادامه افزود: با ادای احترام به تمام درگذشتگان یادی می‌کنم از پرویز پورحسینی بزرگ که استاد من در بازیگری بودند،  ایشان شاگرد پیتر بوروک در بازیگری بودند. آقای پورحسینی به شدت مراقب سلامتی خود بودند و پروتکل‌ها را رعایت می‌کردند  اما متاسفانه درگیر این ویروس منحوس شدند و از بین ما رفتند و من خیلی از فوت این عزیز مکدر شدم.

قلی‌خانی درباره کلاس‌های بازیگری‌اش گفت: تمام سعی خود را می کنم تا در کنار درس بازیگری اخلاق حرفه ای را به بچه‌ها آموزش دهم، می خواهم اگر استعداد دارند یک آرتیست واقعی باشند. من در سریال بیگانه ای با من است از چند نفر از بچه‌های آموزشگاه برای نقش‌های کوچک استفاده کردم.

او در پایان و درباره نقش جاودان مریم مقدس گفت: فیلم مریم مقدس کار سخت و شیرینی برای من بود. به برکت فیلم مریم مقدس بدون هیچ پارتی در سینما و تلویزیون حضور داشتم و از این بابت بسیار خوشحالم.

مادر شهید مجید قربان‌زاده: پسرم به دلیل دعای مادر عاقبت به خیر شد

مادر شهید مدافع حرم مجید قربان زاده که متولد ۶۹ بود و در سال ۹۴ در سن ۲۵ سالگی شهید شده، مهمان «نورزوترین نوروز» بود. او درباه پسرش گفت: مجید تک پسر خانواده بود. شهید مجید قربان زاده به دلیل شکل ظاهری که داشت خیلی قضاوت شد، پسرم خالکوبی داشت و اخلاق و منش شوخی داشت و  کسی فکر نمی کرد که او شهید شود.

او ادامه داد: من عاشق مجید بودم و او به دلیل دعای مادر عاقبت به خیر شد، تیپ و قیافه امروزی داشت اما دل صافی داشت. مجید داشت  رخت دامادی می‌پوشید، اما عشق حضرت زینب او را به سوریه کشاند. مجید از دنیا دل کند او در نوشته هایش نوشته بود یا زینب ما را قبول کن.

مادر شهید قربان‌زاده تاکید کرد: مجید همیشه شاد و خندان بود و خانواده همیشه برایش در اولویت بودند. مجید مرا پیش حضرت زهرا رو سفید کرد خدا از او راضی باشد.

او در پایان گفت: ظهور امام زمان و عاقبت به خیری جوانان کشورمان ارزوی من برای سال جدید است

محمد نادری: سعی می کنم انرژی مثبت را وارد جمع کنم

مجید واشقانی: حاشیه ها به تنها شدن هنرمندان دامن می زند

مجید واشقانی و محمد نادری مهمان‌های از جمله مهمانان رضا صادقی در پنجمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بودند.

محمد نادری درباره سختی کار بازیگران در دوران کرونا گفت: تنها کسانی که نمی‌توانند ماسک بزنند بازیگران هستند. اوایل خیلی ترس داشت اما انجام شد زیرا بایستی هنر زنده باشد.

واشقانی گفت: دعا می‌کنم تخت‌های بیمارستان‌ها خالی باشد و تمام میله های زندان بپوسد.

در ادامه برنامه که پس از تحویل سال نو بود، محمد نادری درباره نقشش در فیلم «هزاپا» گفت: شوخی های نقشم در «هزارپا» خیلی بیشتر بود. وقتی به آسایگاه جانبازان رسیدیم گفتند تا همین الان حدود ۱۳۰ دقیقه گرفته‌ایم و مجبور بودند کمش کنند.

او ادامه داد: در محله نارمک که من زندگی می‌کنم یک آسایشگاه جانبازان روبروی پارک فدک هست. یک روز به آنجا رفتیم و من دیدم تصوری که از جانبازان داشتم که همیشه در حال دعا خواندن و نماز خواندن هستند اشتباه است. دیدم با هم شوخی می کنند شطرنج بازی می‌کنند و… من یک چیزهایی از آنجا گرفته بودم با آقای داودی هم صحبت کردم و بچه ها آن موارد را خیلی درخشان به فیلمنامه اضافه کردند.

نادری که تبریک سال نو را نگفته بود در این فرصت گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم کرونا از جهان برود و اوصاع اقتصادی بهتر بشود.

واشقانی نیز گفت: امیدوارم سال خوبی باشد. من اولین بار است که در کنار خانواده ام و پدر و مادر و خواهرم نیستم. امیدوارم سال جدید پر از برکت و سلامتی باشد و این روزهای سخت تمام شود و سال بعد امسال را یاد کنیم.

او درباره آخرین کارش که فیلم «بزرگراه» بود، گفت: «بزرگراه» فیلم جذابی بود چراکه حدود ۸۵ دقیقه در ماشین می‌گذشت. خیلی سخت بود اما کاراکترم را دوست داشتم.

این بازیگر یاد پدر و مادر و پناه بردن به آنها را وسیله ای برای خوب شدن حالش بیان کرد.

فقط سه بار نقش پلیس بازی کردم اما بیشتر از کارهای دیگرم دیده شده است

واشقانی درباره اینکه نقش پلیس که زیاد بازی کرده گفت: تا به حال فقط سه بار نقش پلیس بازی کردم اما آن کارها بیشتر از کارهای دیگرم دیده شده است. قصه های پلیسی را دوست دارم و اگر باز هم پیش بیاید و نقش جذابی باشد بازی می‌کنم.

نادری درباره اینکه آیا شده در جمعی که طبیعتا همه از او توقع دارند جمع را به نشاط بیاورد دلش بخواهد گوشه ای بنشیند و به اصطلاح توی حال خودش باشد، گفت: اخلاق و رفتار ادم ها مثل نوار قلب است و بالا و پایین دارد. من سعی می کنم وقتی وارد جمعی می شوم فضا و اتمسفر آن جمع را بگیرم و انرژی مثبت را منتقل کنم. سعی می‌کنم در جمع حالم خوب باشد و آن زمانی را که می‌خواهم توی خودم باشم سعی می کنم در تنهایی خودم باشد.

واشقانی در پاسخ به این پرسش که چرا تنهایی با هنرمندها این قدر ویژه همراه است، آیا تنهایی به دلیل شهرت به هنرمند تحمیل می‌شود یا آن تنهایی باعث می‌شود که هنر به وجو بیاید، گفت: کسی که کار هنری می‌کند در واقع تلاش می کد که دیده شود ولی اشکالی که هست این است که ما خیلی درگیر حاشیه هستیم و این به تنهاتر شدن دامن می‌زند و فکر می‌کنی مبادا بیرون بروم و یک اتفاقی بیفتد یا در جمعی حاضر شوم که حاشیه ای ایجاد شود که این حاشیه در عموم مطرح شود و نتوانم جواب مردم را بدهم.

او ادامه داد: ما از قضاوت شدن می ترسیم و کلا هم عادت به قضاوت کردن داریم که عادت بدی است. قضاوت شدن خیلی اذیتم می کند دوست دارم به کسانی که قضاوتم می کنند جواب بدهم اما به چند نفر می توان پاسخ داد که بپذیرند و قانع شوند. همان زمان که داری توضیح می‌دهی همان توضیح یا توجیهت هم قضاوت می‌شود.

نادری درباره اینکه آستانه تحملش برای اینکه با او شوخی کنند چقدر است، گفت: سعی می‌کنم شوخی را با شوخی جواب بدهم. خیلی مواقع آدم‌ها تصویرشان این است که من همیشه نقش کمدی بازی کرده ام و طبیعتا با همان حس جلو می آیند.

علی مشهدی: با ترس سریال «نوروز رنگی» را تولید کردیم

یوسف تیموری: انتقاد را گوش می‌کنم اما جواب نمی دهم

یوسف تیموری بازیگر و علی مسعودی مشهور به علی مشهدی نویسنده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون دیگر مهمانان پنجمین قسمت برنامه «نوروزترین نوروز» بودند.

علی مشهدی که در ایام نوروز سریال «نوروز رنگی» را روی آنتن شبکه پنج سیما دارد گفت: امیدوارم که سریال «نوروز رنگی» دیده شود. ما با ترس در این شرایط این سریال را تولید کردیم.

او بیان کرد: من در یک خانواده متوسط رو به پایین و در یک محله باصفا و با رفیق های خوب و دوست داشتنی بزرگ شدم و فکر می‌کنم. آدم باید خودش باشد و فکر می‌کنم اگر خودت باشی خیلی راحت تر مردم تو را می پذیرند.

یوسف تیموری عنوان کرد: به دلیل شرایط اقتصادی که طی سال‌های اخیر در صدا و سیما به وجود آمد تولید سریال ها کمتر شد، اما احساس می کنم که بعد از کرونا این اتفاق قرار است بیفتد که بیشتر از این سریال ساخته شود.

او افزود: من دو ماه و نیم در سریال نوروز رنگی بودیم با وجود کار سنگین اما من و علی هر روز بوکس تمرین می‌کردیم با قهرمانان کشور و در اینجا هم با احسان روزبهانی تمرینات خود را ادامه می‌دهم.

خنداندن مردم کار خیلی سختی شده است

علی مشهدی درباره سختی خنداندن مردم در شرایط کنونی گفت: اوضاع اقتصادی بد و بیماری کرونا باعث شده که مردم کمتر بخندند ذهن مردم مشغول است و خنداندن آنها کار خیلی سختی شده است.

او ادامه داد: ننه یک سالی بود که درگیر بیماری بود و من در همان شرایط به مدت یک سال مجبور بودم در برنامه خندوانه حاضر شدم استندآپ کمدی کردم و اجازه ندادم در آن یک سال کسی بفهمد که چه مشکلی دارم. ما دردهای زیادی داریم ولی مردم فکر می کنند ما هیچ مشکلی نداریم و همیشه در حال خندیدن هستیم.

یوسف تیموری درباره انتقادها و قضاوت‌های مردم گفت: انتقاد و نقد را گوش می‌کنم اما جواب نمی دهم. از انتقاد درست استفاده می کنم و فکر می‌کنم که اگر نقد غلطی باشد احتیاج به جواب دادن ندارد.

علی مشهدی بیان کرد: محال است متنی بنویسم، و بعد از نوشتن به نام خدا در بالای برگه ام، سمت راست آن عبارت یا ضامن آهو را ننویسم. هر وقت می خواهم سریالی بنویسم اول به نام خدا، بعد سمت راست یا ضامن آهو و بعد شروع به نوشتن می‌کنم. هر آنچه که دارم لطف و عنایت امام رضا بعد از دعای خیر پدر و مادرم است. هروقت گیر می کنم و دچار مشکل می‌شوم یک بلیت می گیرم می روم مشهد مستقیم به حرم می روم و با زبان خودم مشکلم را با امام رضا مطرح می‌کنم. تا به حال نشده که دست خالی برگردم.

یوسف تیموری گفت: حال و هوای خوبی در مشهد داشتیم انگار سال‌ها بود که با هم کار می‌کردیم. جواد خواجوی خیلی بازیگر خوبی بود و بسیار فرد خوش قلبی است. بازیگرانی که علی انتخاب کرده بود همه هنرمند بودند.

علی مشهدی گفت: من اولین مجری تاریخ تلویزیون بودم که با زیرشلواری برنامه اجرا کردم . رفتیم از بازار تجریش ۵ تا زیرشلواری و ۵ تا تیشرت خریدیم و ۱۵ شب برنامه قرنطینه را اجرا کردیم.

او درباره قضاوت کردن‌ها گفت: زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

در پایان یوسف تیموری با اشاره به لیستی که نوشته بود از هنرمندانی همچون محمدعلی کشاورز، سیروس گرجستانی، احمد پورمخبر، کریم اکبری مبارکه، ماه‌چهره خلیلی، خسرو سینایی، محمدرضا شجریان، چنگیز جلیلوند، کامبوزیا پرتوی، پرویز پورحسینی، مهرداد میناوند و علی انصاریان که در سال گذشته از دست دادیم، یاد کرد.

علی مشهدی نیز در پایان صحبت‌هایش ضمن یاد کردن از بازیگران سریال «نوروز رنگی» گفت: من و بچه های گروه سریال «نوروز رنگی» تمام تلاشمان را کردیم م به بهترین شکل ممکن این سریال را بسازیم، امیدوارم مردم ببینند، دوست داشته باشند و ما را دعا کنند.

زینب پورابراهیم: دوست دارم در فضای حقیقی با مردم در ارتباط باشم

زینب پورابراهیم مجری شبکه پنج همراه با همسر و دو دخترش خردسالش رزا و هانا آخرین مهمانان ویژه برنامه سال تحویل «نوروزترین نوروز» بودند.

زینب پورابراهیم که به گفته رضا صادقی فن پیج های متعددی دارد، گفت: من خیلی دوست دارم در فضای حقیقی با مردم در ارتباط باشم و از فضای مجازی زمانی استفاده می‌کنم که لازم باشد اطلاع رسانی کم و چیزی را بگویم. خیلی دنبال فالوور نیستم ام محبت حقیقی مردم را همواره جست‌وجو کرده‌ام و به آن ایمان دارم که به زندگی‌ام برکت داده است.

او درباره اتفاق که در دوران بارداری رقم زده گفت: همسرم یک آذری با غیرت است و وقتی با او ازدواج کردم تعریف قشنگ‌تری از غیرت را متوجه شدم که غیرت محدودیت نیست حمایت است.

پورابراهیم ادامه داد: وقتی سفرنامه شبکه یک شروع شد، من رزا خانم را باردار بودم و با این حال به استان‌ها و شهرهای مختلف سفر می‌کردم. این برنامه سه سال طول کشید و من زمانی که هانا خانم را هشت ماهه باردار بودم در بهمن ماه در بانه کردستان در برف شدید کار می‌کردم. در خیلی از این سفرها همسرم در کنار من بود.

او اظهار کرد: خیلی از دوستانم از من می پرسند کار کردن با داشتن خانواده و دو کودک سخت نیست؟  می‌گویم نه، اگر با هم دوست باشید همراه باشید سخت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید