ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک و علی صالحی مهمان برنامه «نوروزترین نوروز» در شب نیمه شعبان

منتشر شده در
حجت الاسلام سرلک و علی صالحی نورزوترین نوروز

سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» امشب (یکشنبه ۸ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش هفت خبر نیوز، در سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «نوروزترین نوروز» به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و کارگردانی علی خسروی که امشب (یکشنبه ۸ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک، علی صالحی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و چند نفر از اعضای خیریه «انسانم آرزوست» به عنوان مهمان حضور دارند.

وحید رونقی و زینب پورابراهیم میزبان‌های این قسمت از برنامه هستند.

این برنامه به سردبیری و نویسندگی فرزانه پزشکی فضایی شاد و پر از موسیقی دارد، قرار است با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن ۱۴ هجری شمسی ساخته و روانه آنتن شود و شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم‌ترین رویدادهای قرن، ایران‌گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش‌های شاد و متنوع دیگر است.

همچنین چهره‌های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … مهمان قسمت‌های مختلف این برنامه خواهند بود.

مخاطبان و علاقه‌مندان این برنامه که از ۲۶ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ هر شب به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، می‌توانند خبرها، آیتم‌ها، ویدیوها و همچنین بخش‌هایی از پشت صحنه این برنامه را پس از پخش هر قسمت در صفحه اینستاگرام «نوروزترین نوروز» به نشانی norooztarinnorooz مشاهده و دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید