ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

اولین تصاویر فصل دوم «زیرخاکی» منتشر شد / هومن برق‌نورد مقابل دوربین جلیل سامان

منتشر شده در
پژمان جمشیدی سریال زیرخاکی

همزمان با حضور هومن برق‌نورد در مقابل دوربین فصل دوم «زیرخاکی» که محصول جدید سیمافیلم است، اولین تصاویر از این سریال تلویزیونی پس از سه ماه کار بی‌وقفه منتشر شد.

به گزارش هفت خبر نیوز، در شرایطی که نزدیک به سه ماه از آغاز تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا می‌گذرد و گروه به صورت پرفشار مشغول کار هستند، نقش‌آفرینی هومن برق‌نورد در این مجموعه تلویزیونی آغاز شده است.

در شرایطی که هنوز ضبط سریال به پایان نرسیده، برخی برای پخش آن در روزهای پیش رو گمانه‌زنی کرده بودند، اما سختی کار در شرایط کرونا عملا اجازه پخش و تصویربرداری همزمان را نمی‌دهد.

پژمان جمشیدی سریال زیرخاکی

تصویربرداری این سریال از نخستین روزهای سال جدید به صورت فشرده برای پخش از شبکه یک ادامه دارد و عوامل در کرج ساعاتی طولانی در روز را مشغول کار هستند. مراحل فنی سریال از جمله تدوین آن نیز با پیوستن حسن حسندوست به عنوان تدوینگر در حال انجام است.

در فصل دوم «زیرخاکی» بازیگرانی همچون هومن برق‌نورد، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی و ستاره پسیانی به جمع دیگر هنرمندان آن پیوسته‌اند. ترکیبی که نشان می‌دهد مخاطبان احتمالاً با سریالی با شخصیت‌های متنوع و قصه‌ای پرماجرا مواجه خواهند شد.

پژمان جمشیدی سریال زیرخاکی

هومن برق‌نورد که به تازگی جلوی دوربین جلیل سامان رفته، از بازیگران شناخته‌شده تئاتر است که از اواسط دهه هشتاد برای بینندگان تلویزیون و تماشاگران سینما شناخته شده است. سریال‌های «اشک‌ها و لبخندها»،‌ «ساختمان پزشکان»،‌‌ «زمانه»، «دودکش»، «پرده‌نشین» و«دادِستان» ازجمله آثاری است که برق‌نورد در آنها ایفای نقش کرده است. او همچنین تجربه بازی در چندین فیلم سینمایی ازجمله «یک تکه نان»، «کیفر»، «سرو زیرآب»، «تیغ و ترمه» و «خداحافظ دختر شیرازی» را نیز در کارنامه خود دارد.

داستان فصل اول «زیرخاکی» با تلاش ناکام فریبرز باغ‌بیشه (پژمان جمشیدی) برای خروج از کشور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید.

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.

پژمان جمشیدی سریال زیرخاکی

دیدگاهتان را بنویسید