ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

هنرمندان در اولویت تزریق واکسن قرار گرفتند

منتشر شده در

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعلام اسامی اعضای این صندوق برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش هفت خبر نیوز، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته در چندماه گذشته براساس اعلام وزارت بهداشت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی اعضایی که در سامانه هنرکارت ثبت نام کردند، مقرر شد طی هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقسیم‌بندی هنرمندان ثبت نام شده سراسر کشور بین دانشگاه‌های علوم پزشکی، هنرمندان با ارائه هنرکارت واکسینه شوند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی براساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع اعضا خواهد رسید و انتظار می‌رود از روز چهارشنبه ۳ شهریور واکسیناسیون آغاز شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان با قدردانی از همراهی وزرا و مسئولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر اظهار داشت: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی با تأخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

دیدگاهتان را بنویسید