ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

آغاز اکران «بندر بند» منیژه حکمت از ۱۰ آذر در سینماهای سراسر ایران/ اولین تیزر فیلم رونمایی شد

منتشر شده در

سینماهای سراسر کشور از ۱۰ آذرماه میزبان فیلم سینمایی «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت می‌شوند.

به گزارش هفت خبر نیوز، فیلم سینمایی «بندر بند» ساخته منیژه حکمت به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی از ۱۰ آذر اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند. این فیلم همچنین به طور همزمان در سینماهای «هنروتجربه» نیز روی پرده می‌رود.

در خلاصه داستان «بندر بند» آمده است: یک بند کوچک موسیقی از شهرستان های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند…

این فیلم سینمایی که پخش بین‌المللی آن برعهده شرکت ایریماژ است، تاکنون در بیش از سی رویداد سینمایی ازجمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان و…به نمایش در آمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو را دریافت کرده است.

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران «بندر بند» هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت‌رضوی.

دیدگاهتان را بنویسید