ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

پوستر فیلم کوتاه «راز یک هوس» رونمایی شد

منتشر شده در

پوستر فیلم کوتاه «راز یک هوس» که در آستانه حضور در فستیوال‌های بین المللی است، رونمایی شد.

به گزارش هفت خبر نیوز به نثل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «راز یک هوس» جدیدترین ساخته یاسر فقیهی آماده نمایش شده است.

«راز یک هوس» با قصه‌ای در هم تنیده در دل فضای شهری، داستان یک جوان عاشق و زنی بیوه را روایت می‌کند.

یاسر فقیهی درباره اینکه معمولا از چهره‌های جدید در آثار خود استفاده می‌کند، گفت: در فیلم‌هایی که می‌خواهیم واقعیت موضوعی را نشان دهیم که مخاطب بتواند در زمان تماشا با بازیگر همذات‌پنداری کند، بازیگر شناخته شده برای مردم فرمی از تداعی نقش‌های دیگرش در ذهن مخاطب شکل می‌دهد که این امر منجر به دوری مخاطب از قصه اصلی می‌شود.

وی افزود: بنده به شخصه مخالفم که کارگردانان در فیلم کوتاه خود از بازیگران شناخته شده استفاده کنند چرا که این امر می‌تواند بدنه حرفه‌ای و تجربی فیلم کوتاه را مانند برخی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بلند شکننده و آسیب‌پذیر کند.

فقیهی ادامه داد: در بعضی از مواقع هم می‌توان به فراخور نوع و شکل و محتوای روایت قصه از بازیگران چهره استفاده کرد. از طرفی باید سعی کرد، فضای فیلم کوتاه را از رقابت‌های رایج در سینمای حرفه‌ای دور کنیم تا به بازیگران جدید فرصت دیده شدن داده شود.

کارگردان فیلم کوتاه «راز یک هوس» در پایان از اکران خصوصی آن در روزهای پیش رو خبر داد.

محمدرضا بهزاد، الهه نقدی، سهم‌الدین دارایی، حامد نوروزی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل «راز یک هوس» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: یاسر فقیهی، نویسنده: امیرمهدی صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: احسان کارآموز، گروه فیلمبرداری: مهدی حاجیلری، سپهر عباس‌آبادی، مدیر صدابرداری: ایمان ترابی، گریم: وحید جهانبانی، ماهرو قربانی، منشی صحنه: ملیحه منصوریان، صحنه و لباس: مریم شیخی، عکاس: فرانک جامه‌بزرگ، مدیر پشتیبانی تهیه و تولید: سهم‌الدین دارایی، مدیر تولید: حسین کریمی، مدیریت فضای مجازی: ارشیا فقیهی، مدیر روابط عمومی: مریم حضرتی، دستیاران تدارکات: مجتبی محمدبیگی، جواد رحمانی، حمل و نقل: محمود جعفری، اسرافیل ابراهیمی و…

دیدگاهتان را بنویسید