ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

مرکز ماوا نماهنگ «مسافران خورشید» علی ملاقلی‌پور را می‌سازد/ رونمایی از لوگو

منتشر شده در

مرکز موسیقی انقلاب اسلامی(مأوا) سازمان هنری رسانه‌ای اوج نماهنگ «مسافران خورشید» با موضوعی محرمی را می‌سازد.

به گزارش هفت خبر نیوز به نقل از روابط عمومی پروژه، نماهنگ محرمی «مسافران خورشید» که به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدجواد آشتیانی ساخته می‌شود از مجموعه کارهای محرمی مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

فیلمنامه این اثر را علی ملاقلی‌پور نوشته و محمد اسفندیاری لوگوی آن را طراحی کرده است.

برخی از عوامل این نماهنگ عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: سمانه حسینی، مدیرتولید: مهدی شایقی، برنامه‌ریز: علیرضا افراز، صداگذار: امیر اسماعیلی، طراح لوگو: محمد اسفندیاری، عکاس: رضا علیقلیان.

آهنگساز، گروه نوازندگان، شاعر و گروه بازیگران متعاقبا معرفی می‌شوند.

مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) سازمان هنری رسانه‌ای اوج بیش از پنج سال است که شروع به فعالیت کرده و تولیداتی در حوزه سرود، موسیقی، نماهنگ، فلش ماب، اجرای پاتوقی و برگزاری مسابقات سراسری لیگ سرود داشته است.

این مرکز با ماموریت حمایت، ارتقا و اعتلای سرود، تربیت و توانمندسازی گروه‌های سرود مستعد در سطح کشور و استفاده از تواناییِ استعدادهای این حوزه در تولیدات خود و همچنین تولید و ترویج موسیقی ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند.

از جمله آثار شاخصی که تاکنون توسط ماوا تولید شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در حوزه سرود: آلبوم «بزرگراه»، موسیقی: آلبوم «حالا که می‌روی»، نماهنگ: «منو بشناس»، «صبح غدیر» و «رویای ایرانی»، انیمیشن: «وداع»، فلش ماب: «سلام به آینده» و ارکستر «بهمن».

کمپین‌های استقبال‌شده‌ای همچون «همصدای آسمان»، «عزیزم حسین (ع)» و «هدیه اسباب‌بازی» هم که به تازگی با حضور گسترده مردم مواجه شده، توسط مرکز ماوا طراحی و اجرا شده است.

به‌زودی یک برنامه تلویزیونی با عنوان «هم‌آوا شو» در قالب استعدادیابی و با موضوع سرود نیز توسط این مرکز از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

همچنین علی ملاقلی‌پور، نویسنده و کارگردان پیش از این فیلم «قندون جهیزیه» را ساخته و در سینماها اکران کرده است. مستند «راه طی شده» روایتی صریح و بی‌پرده از افکار و اندیشه‌های مهدی بازرگان از دیگر آثار اوست که بحث و نظرهای مختلفی در زمان رونمایی برانگیخت.

محمدجواد آشتیانی نیز پیش از این در سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف به عنوان تدوینگر فعالیت کرده است. تدوین چندین مستند و همکاری با موسسه روایت فتح و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نیز در کارنامه وی دیده می‌شود. آشتیانی تهیه‌کنندگی نماهنگ «حضور» کاری از محمد زارع را نیز برعهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید