ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

اعضای انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند

منتشر شده در

اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند و مورد تایید نهایی نماینده وزارت کار قرار گرفتند.

به گزارش هفت خبر نیوز، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما با حضور جمع کثیری از اعضای آن انجمن و همچنین با حضور نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سهیل رحیمی نماینده و بازرس خانه سینما در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در سالن مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد.

ابتدا در مجمع عمومی فوق‌العاده که با حضور اکثریت حاضرین برگزار شد پیشنهاد اصلاح چند بند از اساسنامه داده شد که مورد موافقت حاضرین قرار گرفت و در ادامه در مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس صورت گرفت و تعداد ۲۶۹ نفر آرای خود را در صندوق انداختند.

بر اساس این رای‌گیری مجید امانی‌زاده با ۲۶۴ رأی، علیرضا احمدی‌کیا با ۱۷۹ رای، جواد راهزانی با ۱۵۰ رأی، محسن صفری با ۱۲۴ رأی، علی رضایی با ۱۱۸ رأی، پرویز کاظم‌لو با ۹۸ رأی، منصور غضنفری با ۹۶ رأی، محمود ریحان‌صفت با ۳۲ رأی، عبدالرضا سعیدی با ۲۸ رأی و سید محمد صالحی با ۸ رأی به عنوان اعضای هیات مدیره و مسعود شرفی‌کیا با ۲۱۰ رأی، علی بهرمند با ۳۹ رأی و شهرام اسلامی با ۱۰ رأی به‌عنوان بازرسان انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند.

لازم به ذکر است تغییرات اساسنامه و انتخابات پس از گذشت مدت زمان قانونی در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ توسط نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مورد تایید نهایی قرار گرفت که به زودی و در اولین جلسه هیات مدیره سمت اعضای هیات مدیره تعیین و اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید