ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

بانوان تهرانی با شرکت در مسابقه «الماس شهربانو» الماس پیدا می‌کنند

منتشر شده در

اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران با هدف ایجاد لحظاتی شاد و جذاب برای زنان و دختران تهرانی، مسابقه «الماس شهربانو» را برگزار می‌کند.

به‌گزارش هفت خبر نیوز به نقل از روابط‌عمومی مسابقه «الماس شهربانو»، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: شرکت در این مسابقه که رویدادی تفریحی، آموزشی و ورزشی است، برای تمام زنان و دختران بالای ۱۸ سال آزاد و رایگان است.

اردبیلی افزود: مسابقه «الماس شهربانو» درچهار بخش اجرا خواهد شد. نخستین بخش این مسابقه، «اطلاعات عمومی» است که در آن شرکت‌کنندگان در حوزه معلومات عمومی با هم رقابت می‌کنند. سوالات این بخش با موضوعات حقوقی، ورزشی، تاریخی، فرهنگی، هنری و… خواهد بود.

او ادامه داد: بخش دوم این مسابقه «آمادگی جسمانی» است و شامل اجرای بازی و رقابت‌های شاد و مهیج ورزشی در رده های سنی مختلف خواهد بود. «فعالیت نیکو و عام‌المنفعه» بخش سوم این مسابقه است که مشتمل بر ارسال تصاویر کار نیکو و عام‌المنفعه برای محک زدن مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌کنندگان در مسابقه خواهد بود. آموزش‌های لازم در این حوزه به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: مرحله «رمزگشایی و نقشه‌یابی» آخرین بخش این مسابقه است که در آن شرکت‌گنندگان فرصت پیدا کردن الماس در یکی از مراکز مختص به بانوان شهرداری تهران را خواهند داشت و تا سه بار می‌توانند از کارشناسان خود راهنمایی بگیرند.

او در پایان خبر داد: ثبت‌نام در مسابقه «الماس شهربانو» از روز ۸ بهمن در مراکز ویژه بانوان در مناطق مختلف شهرداری تهران آغاز شده است و مراحل مسابقه از ۴ اسفندماه کلید می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید