ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«فیش آباد» هر شب با حضور کودکان کار اجرا و به آنها تقدیم می‌شود/ اعتراض به حقوق‌های نجومی

منتشر شده در

نمایش «فیش آباد» که از چهارشنبه ۳ اسفندماه روی صحنه تئاتر شهرزاد رفته است، طی اقدامی نوآورانه و ساختارشکن و در اعتراض به حقوق‌های نجومی برخی مسئولین، هر شب با حضور کودکان کار اجرا و به آنها تقدیم می‌شود.

به گزارش هفت خبر به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش «فیش آباد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی و نویسندگی سیروس همتی از چهارشنبه ۳ اسفند در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و تا جمعه ۲۶ اسفندماه اجرا خواهد شد.

این نمایش که به موضوع حقوق‌های نجومی پرداخته و انتقادهای مدیریتی را مطرح می‌کند، هر شب با حضور یک یا چند کودک کار اجرا و به آنها تقدیم می‌شود و بخش قابل توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به آن کودک کار تعلق می‌گیرد.

در بخش معرفی عوامل در پایان هر اجرا اشکان درویشی تهیه‌کننده و کارگردان اثر به همراه یکی از این عزیزان روی صحنه می‌آید و حضار به صورت خودجوش می‌ایستند و غیرت و شرف این کودکان کار را تشویق می‌کنند.

همچنین اشکان درویشی هر شب در انتهای اجرا خطاب به مسئولینی که‌ حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند، این جمله را بیان می‌کند که «واقعا اگر پست و مقام و مسئولیتی دارید، چطور می‌توانید اینقدر وقیحانه با حقوق‌های نجومی از بیت‌المال زندگی کنید و هر صبح این بچه‌ها را سر چهارراه‌ها ببینید و راحت رد شوید و بروید پشت میزتان بنشینید؟ خجالت نمی‌کشید؟؟؟»

خسرو احمدی، سیروس همتی، محمود موسوی، سولماز حصاری، پوریا محمدزاده، ریحانه پهلوان و عاطفه سمرقندی بازیگران نمایش «فیش آباد» هستند.

عوامل این نمایش نیز عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: اشکان درویشی، نویسنده: سیروس همتی، مجری طرح: موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی، مهشید خسروی، دستیاران کارگردان: محمدحسین عابدینی، لیان عباس‌زاده، علیرضا دانیال‌پور، منشی صحنه: علیرضا ذوالفقاری، طراح صحنه: پروانه ذابح، دکوراتور: قاسم غضنفری، مدیر صحنه: معصومه کوهزادی، عکاس: حسین خدارتی، مدیر اجرایی و هماهنگی: فاطمه وطن‌خواه، طراحی و اجرای لباس: فائزه جعفری، صبا هاشمی، دستیاران صحنه: میلاد اسماعیلی، اسما رمضانی، یاسمن ایلخانی، مدیر تبلیغات: امیرحسین ذابح، تدارکات: ابراهیم قزی، علی عبدالله‌زاده، شادمهر سلطانی، طراح پوستر: علی شیرازی، امور چاپ و تبلیغات: مسعود هاشمی، دیباگستر، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا و مریم رودبارانی.

دیدگاهتان را بنویسید