ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

پرداخت درآمد کاربران آپارات تغییر کرد/ طرح افزایش درآمد تولید محتوا کلید خورد

منتشر شده در

پلتفرم اشتراک ویدیو آپارات در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و افزایش درآمد آن‌ها از راه‌اندازی طرح جدیدی برای افزایش درآمد و سرعت پرداخت آن خبر داد.

به گزارش هفت خبر به نقل از روابط عمومی آپارات، این پلتفرم در «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» در کنار پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات، تصمیم دارد مبلغی مازاد را به تولیدکنندگان خود پرداخت ‌کند که میزان آن به عواملی چون «کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و همچنین استقبال بینندگان» بستگی دارد. این طرح در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا به ویژه محتوای آموزشی در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، دو تغییر بنیادین دیگر نیز در سیستم درآمدزایی آپارات اتفاق افتاده که یکی از آن‌ها، تغییر درصد اشتراک‌گذاری(Share) آپارات است؛ این درصد در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی است.

در حال حاضر درصد اشتراک گذاری کانال تولیدکنندگان به صورت سیستمی، در ابتدای هر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدکنندگان تغییر می‌کن اما از این پس، درصد اشتراک‌گذاری به صورت سیستمی، در ابتدای هرماه بازبینی می‌شود و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدی، تغییر می‌کند.

همچنین روند پرداخت درآمد کانال‌ها در آپارات نیز دستخوش تغییر شده است. بدین صورت که از این پس تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی عضو هستند، می‌توانند در هر زمانی که خودشان مایل بودند درخواست برداشت درآمد را در پنل کاربری ثبت و حداکثر تا ۷ روز کاری، مبلغ را دریافت کنند. ضمن آنکه همچنان تولید محتوای با کیفیت در حوزه آموزش، نقش اصلی در کسب درآمد کاربران خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید