ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«کن پامنار» رکورد هنروتجربه را شکست/ تامین هزینه عمل چشم یک بیمار سرطانی در اکران اختتامیه «کن پامنار»

منتشر شده در

«کن پامنار» با بیشترین فروش و کمترین تعداد سانس رکورد فروش فیلم‌های هنروتجربه را شکست و پرفروش‌ترین فیلم هنروتجربه در سامانه رسمی سمفای سازمان سینمایی شد.

به گزارش هفت خبر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، بنا بر آمار رسمی سایت سمفا که معتبرترین و رسمی ترین سامانه مدیریت فروش و اکران سینما در سازمان سینمایی محسوب می‌شود، فیلم سینمایی «کن پامنار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی با عبور از مرز فروش ۱۰۰میلیون تومان در شب اختتامیه اکران در سینماهای هنروتجربه رکورد فروش آثار گروه هنروتجربه را شکست.

این فیلم طی حدود ۵۰ روز اکران و با نزدیک به تنها ۱۲۰ سانس، توانست به فروش بیش از ۱۱۷ میلیون تومان دست پیدا کند و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در صدر جدول رتبه‌بندی میزان فروش گروه سینمایی هنروتجربه قرار گیرد.

اشکان درویشی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «کن پامنار» در اکران اختتامیه این فیلم که در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، گفت: کاروان خیریه «کن پامنار» کم کم قدم‌های خیرخواهانه‌اش را برمی‌دارد. در اکران خیریه قبلی فیلم اتفاق خوبی رقم خورد و با همکاری خیریه «فرشته‌های بهشتی» دختر ۱۵ ساله‌ای که درگیر بیماری هموژنیزم بود، با فروش تمامی بلیت‌های سه سانس فیلم «کن پامنار» و کمکی از طرف مهشید خسروی مدیر خیریه «فرشته‌های بهشتی» برای تزریق و درمان راهی روسیه شد و الان در حال درمان است.

وی ادامه داد: مبلغ بلیت‌فروشی این اکران اختتامیه که حدود ۲۰ میلیون تومان است هم به عمل چشم یک بیمار سرطانی اختصاص یافته است. این اتفاق با پول خریداری بلیت همین صندلی‌هایی که شما روی آن نشسته‌اید، شکل گرفت. به همه شما تبریک می‌کویم که در این کار خیر سهیم بودید و از عوامل پردیس سینمایی چارسو هم ممنونم که اجازه دادند این خبر خوب را با شما در میان بگذاریم.

درویشی همچنین اعلام کرد: این آخرین اکران هنروتجربه «کن پامنار» است و این فیلم به زودی در پلتفرم فیلیمو خواهد بود، اما از این به بعد هر اکرانی که در هر شهری داشته باشیم، برای آزادی زندانیان یا یک اتفاق خیرخواهانه است و کاروان «کن پامنار» کار خود را در زمینه‌های خیرخواهانه ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید