ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

«آهنگ دو نفره» در ۴ سالن ایران‌مال روی پرده رفت/ استقبال کم نظیر مردم از کمدی موفق یک فیلمساز زن

منتشر شده در

اکران مردمی «آهنگ دو نفره» با استقبال بی‌نظیر مردم  در چهار سالن پردیس سینمایی ایران‌مال برگزار شد.

به گزارش هفت خبر، اکران مردمی «آهنگ دو نفره» عصر روز گذشته یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور فرزاد فرزین، علیرضا استادی، سهی‌بانو ذوالقدر و النا حیدری بازیگران فیلم، آرزو ارزانش کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده و سامان سامانی سرمایه‌گذار فیلم با استقبال کم‌نظیر مردم در پردیس سینمایی ایران‌مال برگزار شد.

در این اکران مردمی طرفداران فرزاد فرزین ساعت‌ها قبل از شروع فیلم در ورودی‌های سینماهای ایران‌مال تجمع کرده بودند تا با ورود او فیلم اکران شود. این استقبال موجب شد بلیت‌های چهار سالن برای فیلم «آهنگ دو نفره» به فروش برسد و بسیاری از مخاطبان این فیلم با اتمام بلیت‌فروشی در انتظار فروش بلیت سانس فوق‌العاده فیلم ماندند.

بازیگران و عوامل فیلم پیش از اکران در هر سالن حضور یافته و با مخاطبان فیلم صحبت و از حمایتشان تشکر و قدردانی کردند.

فرزاد فرزین در این اکران‌ها ضمن تشکر از طرفداران خود برای استقبال از فیلم گفت: از خانم ارزانش ممنونم که از من دعوت کرد تا در این فیلم بازی کنم و یک تجربه همکاری خوب با یک فیلمساز خانم داشته باشم. امیدوارم بیش از گذشته از زنان جامعه خصوصا هنرمندان زن حمایت شود.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم با اشاره به اینکه فیلم «آهنگ دو نفره» یک فیلم خانوادگی است و باید آن را  کنار خانواده دید، گفت: این فیلم در یک جمع و محیط خانواده تولید شده است و خانم آرزو ارزانش با کمک همسرشان سرمایه فیلم را تهیه کردند تا این فیلم به این خوبی ساخته شود. از همکاری با یک فیلمساز زن خیلی خوشحالم که توانسته یک فیلم موفق بسازد و تاکنون نیز فروش خوبی در گیشه داشته است. در آینده قطعا از این فیلمساز فیلم‌های بیشتر و ارزشمندتری خواهید دید.

آرزو ارزانش کارگردان فیلم نیز ضمن تشکر از تمامی عوامل فیلم که در ساخت این اثر به او کمک کردند، گفت: یک تشکر ویژه دارم از فرزاد فرزین عزیز که برای این فیلم صدای خود را خش‌دار کرد؛ کاری که هیچ بازیگر و خواننده‌ای انجام نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: در دنیای سینمای مردانه امروز، فیلم ساختن زنان شهامت،جسارت، صبوری و تحمل زیادی را می‌طلبد.

کارگردان آهنگ دو نفره» بیان کرد: از شما مخاطبان فهیم و دوست‌داشتنی که حامی اصلی و بی‌نظیر  سینمای مستقل هستید، بی‌نهایت تشکر می‌کنم و امیدوارم در امر تزریق شادی و نشاط در روح و روان جامعه موفق عمل کرده باشیم.

وی به سال ساخت فیلم اشاره کرد و گفت: «آهنگ دو نفره» را در سال ۹۹ ساختم و خیلی منتظر بودم که به اکران برسد تا با مردم بنشینم و این فیلم را ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید