ما را در شبکه های اجتماعی بیابید

هادی حجازی‌فر، عامل بازگشت حلقه مفقوده غیرت به سینما

منتشر شده در
هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر بازیگر موفقی است که در بسیاری از نقش‌هایش، عنصر غیرت و قهرمانی را در قالب کاراکتری شبیه به مردم ارائه داده و این امر یکی از مهم‌ترین مواردی است که موجب شده مخاطب با او همراه شود.

احمدرضا معراجی – غیرت حلقه مفقوده سینمای ما در سال‌های اخیر بوده، که البته تا حدی در چند سال گذشته و در فیلم‌هایی که هادی حجازی‌فر نقش‌هایی را در آنها ایفا کرده، این حلقه مفقوده در ذهن مخاطبان پیدا شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

از نقش احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» تا آخرین فیلم در حال اکران او «ماجرای نیمروز ۲- رد خون»، هادی حجازی‌فر نقش یک مرد غیرتی و گاه بی‌منطق در این زمینه را ایفا کرده است که در اکثر موارد نقش خوبی هم از آب در آمده و مورد قبول مخاطبان واقع شده است.

نقش‌های هادی حجازی‌فر شاید به زعم برخی افراد دچار نوعی تکرار بوده، اما این تکرارها نه تنها در ذوق مخاطب نزده بلکه مخاطبان ارتباط بیشتری با او برقرار کرده‌اند و هر نقش را از نقش قبلی‌اش بیشتر دوست داشته‌اند.

حجازی‌فر بازیگری است که شاید دیگر آن حجب و حیای روزهای اول «ایستاده در غبار» را نداشته باشد اما هنوز هم می‌داند که چه راه دور و درازی را برای رسیدن به جایگاه واقعی یک بازیگر باید بپیماید. جنس بازی او در فیلم‌های محمدحسین مهدویان متفاوت است، تفاوت که کاملا برای مخاطبانش قابل درک و فهم است.

او به خوبی می‌داند که سینما فقط متعلق به مخاطب خاص نیست و عموم مردم هستند که هم به اقتصاد سینما کمک می‌کنند و هم بازیگر محبوبشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

مخاطبان سینمای ایران عاشق شنیدن دیالوگ‌های ناب هستند، حال که سینمای ما به‌خاطر نبود دیالوگ‌های خوب و دلنشین نمی‌تواند مخاطبانش را با خود همراه کند، عنصر غیرت و قهرمانی در کاراکتری که شبیه مردم است و رفتارهایش برای مردم آشناست می‌تواند مخاطبان را دوباره جذب سینما کند.

امیدواریم هادی حجازی‌فر با تمام توانایی که از او در بازیگری سراغ داریم به دنبال کشفیات عجیب و غریب در بازیگری و سینما نرود و همین راه را که استقبال مخاطبان برای او هموار کرده، ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید